Need inspo

Åh, jeg elsker å ta igjennom håret mitt for tiden. Det er så blankt å fint. Lovelissm♥ Kur er virkelig tingen! Snakk med summis for med info! Uansett. I dag hadde jeg, Leo og Leana nok en fin tur ute. Å gå tur når solen skinner, gir meg bare så mye energii! I morgen skal vi også ut, for da skal vi på en lekeplass ute med barselfruene, så det skal bli kos :) Ellers har det ikke foregått så mye mer hos oss. I skrivende stund sitter jeg å blogger og har 4 stjerners middag på i bakrgunnen, Leana sover, og Jostein er på trening. Lurte på om jeg skulle lage meg kvelds i stad, men så skjønte jeg med en gang at det ikke hadde vært mulig. JEG ER SÅ STAPPMETT. Middagen i dag var nemlig utradisjonell fiskegrateng – Caroline Berg Eriksen style. Den er så himla god, ikke minst mettende, så jeg bare spiser til det sier fullstendig stopp! For dere som ikke har prøvd, prøv den!
2015-03-24 Blæ, jeg har så lite inspo for tiden. Help me! Har dere foresten hørt den nye sangen til Sophieelise? Jeg liker den. Først tenkte jeg, njææ, for mye autotune osv, men nå, etter å ha hørt den x antall ganger, så vokser den på meg. Keep up the good work S! IMG_9102

Nei nå skal jeg legge fra meg her, å se ferdig 4-stjerners middag. Jeg liker det programmet! Hadehade

Legg igjen en kommentar

