Jeg har lyst

Nå de siste dagene, eller egentlig uka/ukene, så har jeg følt mer og mer en trang til å GJØRE noe. Det er så mye jeg har lyst til, dere aner ikke! Jeg har lyst til å hoppe i strikk, fallskjermhopp, reise over alt, oppleve ny kultur og natur. Jeg vil til USA, jeg vil til svalbard, jeg vil se isbjørn, jeg vil bade i geysir eller hva det nå heter, jeg vil ta en HARRY biltur til sverige, ET ELLER ANNET. Jeg må, jeg har lyst. Nå har jeg vært så lenge hjemme at jeg kjenner jeg får litt angst. Jeg er ikke et menneske som kan si meg fornøyd med hus, bil, barn og et kjedelig A4 familieliv hjemme i norge. Jeg må ut. Jeg har også lyst å besøke barnehjem rundt om i verden, fattige land, jobbe som frivillig noen uker i land som trenger det. Alt dette vil jeg gjøre, med mine 2 beste. Lillian og Joakim. Vi 3 på tur asss♥ Nei. Noe skal jeg få til, enten om det blir det ene eller det andre. Det finnes jo faktisk utallige ting man kan gjøre i fine norge også. Jeg må bare finne ut hva!

2015-03-23Slenger med et bilde for moro skyld. Eller nei. Egentlig ikke. Egentlig bare fordi jeg føler meg så mye bedre av å se på det.
IMG_7217

 

 

Legg igjen en kommentar

