New hair don’t care

Herregud, haha. Ja! Da var det gjort! Jeg har klippet meg kort. Og jo, i mine øyne er det her KORT! Men gud så slitt håret mitt var, så det måtte bare av. Tror nesten Joakim ble så glad for at han fikk klippe det slitte håre av, at han nesten begynte å grine. Neida. Han grein for noe annet. Haha;)
2015-03-21 Så? hva syns dere? Uvant? Jepp! Det er det for meg også! Når jeg tar i hestehale, så er det jo nesten ingenting å dra igjennom strikken! Så deilig og rart på samme tid! Jeg liker det! Nå vokser jo håret mitt som gress, så det tar nok ikke lange tiden før det nærmer seg langt igjen uansett, men greit med litt forandring. Jeg klipper meg jo så og si aldri! Er liksom en komfort sone med det lange, rette svarte håret. Det er liksom min greie.

Jeg ser så voksen å seriøs ut, men samtidig barnslig og liten. Mehe2015-03-211

 


Uansett. NÅ skal jeg kose meg med litt godt i glasset, kardashian, og nyyyte stillheten helt alene. Jostein er hos noen venner og.. Spiller? drikker? ikke vet jeg, et eller annet gjør de. Alenetid er gull, så det skal nytes. BYE

 

2 thoughts on “New hair don’t care

Legg igjen en kommentar

