Det finnes mer

«I går knakk endelig Leana koden for å krype! Lille jenta mi ♥ Hun kryper ikke skikkelig enda, hun foretrekker å åme seg, men nå kan hun i vert fall begge deler;)»

Dette var et innlegg jeg begynte på for snart 2 uker siden!! Lenger kom jeg ikke, og ikke ble det postet heller.. Dårlig! JAJA. Nå skal jeg ivertfall prøve å få postet det her, så får vi se. Leana har som sagt (for 10 dager siden), begynt å krype! Det er så gøy, men travelt sa du? Ja! Hun røyser seg opp etter alt for tiden, kryper over alt, også skjønner hun ikke helt at hun ikke er den mest stødige enda. Hahah. Så litt knall og fall har det vært, men det går fort over. Sånn er det :)

Ellers i mitt liv er det ikke skjedd så mye nytt. Eller, jeg er begynt å ta vakter i helgene, men er fortsatt i perm i ukedagene. Har ikke blitt så mye jobb disse siste helgene, så håper det blir mer! Need the Money! Vi hadde også besøk forige helg av Benjamin, og det var såå kos! Vi holdt på å spise oss ihjel, men det gikk visst fint denne gangen også!
IMG_9047 IMG_9051

Nå har det riktignok vært stygt vær de 2 siste dagene, men dagene før der igjen, GAD DAMN. Vi har jo hatt DET været her! Det har vært så deilig, og jeg har kjent meg så glaad! Hvem blir vel ikke glad av fint vær? Det har til og med vært så pass gode temperaturer, at vi tilbringte store deler av helgen på terassen. J og B kastet til og med skjorta, men så varmt var det ikke for meg! Spiste middag gjorde vi også der ute, fantastisk! ♥

IMG_9027 Hahah. Her ser det nok ikke så varmt ut, men dette var FØR de dagene med sol! Mamma har i vert fall sørget for at du ikke skulle fryse;)IMG_8933
IMG_8790 Vi har også hatt oss noen turer ut for å se hvordan det går med bygging av huset/leiligheten vår! Wii! Jeg gleder meg sånn!IMG_8807


 

Selv om det skjer så mye supert i livet mitt akkurat nå, så savner jeg han sånn. Det har kommet opp så mye i ettertid, som jeg så gjerne skulle spurt å snakket med han om, men det må bli herfra til himmelen. Bare synd jeg aldri kommer til å få noen svar. Av og til er det nesten uvirkelig å tenke på at jeg ikke har han lenger. Det er rart og ikke få de meldingene jevnlig om hvordan det går med oss, etterspørsel av Leana bilder, og telefonsamtaler i ny og ne. Men jeg vet at han har det så bra som han kan få det nå. Det er jeg sikker på. Døden er ikke sluttet på alt. Det finnes mer etter den.

IMG_8653♥M&J♥

Legg igjen en kommentar

