50 spørsmål

Jeg har så lite å blogge om for tiden, og jeg er som dere sikkert har skjønt, fast leser av Caroline Berg Eriksen. Hun hadde for noen dager siden et innlegg der hun besvarte 50 spørmål. Så, da tenkte jeg å gjøre det samme, så here it goes! :)

1. Hvor gammel er du om fem år? I April om 5 år, er jeg 28!! Hvor sykt er ikke det? Det er jo 30 i mitt hodet det. Ææ. Panikken intreffer allerede!

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Jostein, Leana og Leo :-)

3. Hvor høy er du? Jeg er 1,58 – 160. Står litt forskjellig. I passet mitt står det 160, mens høyden jeg tok under graviditeten var 1,58 tror jeg? Haha. Kanskje jeg har krympet.

4.  Hvilken film så du sist? The Duchess. Anbefaling fra CBE. Herregud for en film? Saiko! Bare se den, så skjønnere dere ! Ligger på netflix!!
5. Hvem ringte du sist? Jeg ringte Joakim Sumstad sist. Ingen sjokk!

IMG_8582
6. Hvem ringte deg sist? «Nummer brukt i forbindelse med markedsundersøkelser/telefonsalg»
7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? «Ja veit eg er nødt.. Det er bare så kjedelig og trist.. » ♥
8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Denne kommer heeelt an på hvem det er. Noen foretrekker jeg å sende sms til fram for å ringe, mens andre ringer jeg bare ved den minste ting.
9. Hva er ditt favorittsted? Nei gud det vet jeg ikke. Ganske sikker på at det kommer til å være USA etter jeg har vært der, men det har jeg ikke enda. Så nå må det være generelt alle varme steder. Dit jeg reiser på ferie, er jeg som regel fornøyd med. Hjemme må det være sengen, uten tvil!

10. Hvilket sted foretrekker du minst? TANNLEGEN! Uten tvil. Jeg hater hater tannlegen. Og den siste opplevelsen jeg hadde der var så grusom! Tannlegen i Måløy by burde slutte på dagen. Noen så uprofesjonelle folk skal man lete lenge etter!

11. Når så du moren din sist? Da hun, tanta og Andrea var på besøk her :-) Nesten en mnd siden!

12. Hvilken øyefarge har du? De er mørkebrune!

13. Hvilken julesang er din favoritt? Hmmm. Jeg liker Maria Mena sin home for christmas, men jeg HATER den kjerringa! Æsj.

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? De er skilt.
15. Når våknet du i dag? Leana hadde en litt rotete natt, så jeg var oppe i en time fra 4-5, men sovnet igjen, og våknet for dagen rundt halv 9.

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Forhåpentligvis har Leana fått søsken, vi har fått oss hus, og bor enten i Ålesund, eller en annen plass ♥

17. Hva skremte deg om natten som barn? Vet du hva det kan jeg ikke huske. Kan ikke huske at jeg var redd for noe spesielt som spøkelser, troll osv. Men jeg hadde mareritt av og til, og da var det godt å legge seg i sengen med mamma og pappa!

18. Hvilket Youtube-klipp var det sist som fikk deg til å le? Jeg har ikke sett klipp på youtube på evigheter. De fleste klipp jeg ler av for tiden er syke klipp som dukker opp på facebooken min! Den siste var ei dame som hoppet i fallskjerm naken, og for å si det slik, så flagret ALT i vinden. Hahaha. Fy
19. Hva er din beste egenskap? Jeg er veldig tolmodig. Det har jeg alltid vært.

20. Hva er din verste egenskap? At jeg er sta. Som et esel. Joakim og Jostein holder på å klikke til tider!
21. Sover du med eller uten klær om natten? Uten.
22. Hvor mange puter har du i sengen? 2.
23. Hva er det rareste du har spist? Frosk!

IMG_1371
24. Har du stasjonær eller bærbar data? Jeg har bærbar Mac!
25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Jeg foretrekker barføtt! Elsker det!

26. Hva hører du på akkurat nå? Akkurat nå, ingenting. Tven. Men den siste sangen jeg hørte på var Can’t stop dancin’ – Becky G

27. Hvilken iskrem er din favoritt? EKTE god vanilje, tuttifrutti, eller sorbé is generelt. De er gode! Sjokolade er jo alltid godt også. Spesielt en med brownies biter i!
28. Hviken dessert er din favoritt? Pappa sin ostekake, vaniljeis med lune skogsbær, panacotta, brownies’en til joakim. Ja, da skal jeg ha fått med alle!
29. Den største premien du har vunnet? Hmm. Det må være på 17 mai eller noe. Jeg har ingen vinnerflaks. Men har vunnet på luftgevær skyting på 17.mai et par ganger, det er vel det eneste, foruten om flakslodd.
30. Liker du kaffe? Kaffe er godt, men jeg er IKKE avhengig. Kaffe med melk liker jeg best., men drikker ren kaffe også, uten problem.
31. Hva drikker du helst til frokost? Jeg Måå ha MELK! Jeg kan ikke drikke juice, vann, saft, kaffe, whatever. Jeg MÅ ha melk. Jeg er avhengig av melk. Vet ikke hvor mange liter som går ned i uken, men det er en del!

32. Hvem var din favorittlærer på videregående? Jeg har aldri hatt noen lærere jeg har likt skikkelig godt. Men gymlæreren på 1. klasse videregående, var ei skikkelig dame det!
33. Kan du spille poker? Nei. Eller, jeg har lært det en gang, og var med å spilte kan jeg huske, men nå har jeg glemt det.

34. Hva har du spist i dag? 2 rugsprø knekkebrød med taffelost, og et stoort glass melk!!

35. Nevn to historiske personer som interesserer deg? Hahah. Historiske personer. Jeg har ingen god erfaring med Historie generelt. Det er ikke noe som engasjerer meg i det hele tatt. Hva definerer en historisk person? Jeg søkte på google i sta, og kom over en hel rekke historiske personer, og det var for det meste persidenter, hitler, nelson mandela osv. Jeg kjenner lite til alle. MEN om jeg skal nevne 2, blir det hitler og Barac obamah. Hitler var en syk jævel som burde fått smake på sine egne fangeleirer. Æsj. Barac Obamah, har utrettet så mye, og jeg har ivertfall en følelse på at han er en av de bedre presidentene som har vært. Godt nok? takk!
36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? Ålesund Radio! Det går enten i den, P3, eller radio norge. Det skjer ikke at jeg skifter over på P1.

37. Vil du ha barn? Jeg har ♥ Men vil ha flere, ikke 4, men 2, kanskje 3!IMG_3095
38. Kan du noen andre språk enn norsk? Engelsk så klar, også hadde jeg tysk på ungdomsskolen. Det husker jeg nesten ingenting av, men men.
39. Sover du på en spesiell side? For det meste på rygg, men om det blir en side, er det venstre! Aldri magen.

40. Foretrekker du havet eller basseng? Jeg liker havet, men kan få litt angst om det ikke er klart, og jeg kan se hva som er der. Da er bassenget en god nummer 2. Der liker jeg meg uansett !IMG_0511

41. Hva bruker du helst penger på? Jeg bruker penger på ting jeg har lyst på. Enten om det er en ny sofa eller en ferie!

 

42. Eier du dyrebare smykker? Jeg har ingen superdyre. Men jeg har ett som jeg fikk med Jostein til 16 års dagen min. Det betyr så masse for meg. Så mange minner ♥

 

43. Hva er ditt favoritprogram på tv? Farmen, paradise hotel, 4-stjerners middag, tid for hjem, nattpatruljen, pøbelunger, ja you name it. Liker masse. Tvgris ! Også har vi OTH og Gossipgirl som er en klasse for seg selv så klart!
44. Hva skal du gjøre i helgen? I helgen skal jeg på KINO for første på evigheter!! Og vi skal se ingenting annet en fifty shades of grey. GUD jeg har så store forventninger til den filmen ass. Skuffer den meg klikker jeg. Det kan umulig være bra å lese en bok, for så å se filmen til boken etterpå. Man har liksom et bilde av hvordan alle ser ut! Søndag, ingenting, slappe av med familien min.

45. Kan du stå på slalåm? Jeg kan stå på langrenn, så da skal jeg vel klare slalom også? eller hva? Haha. Jeg har bare snowboard, og må ha vært 12 år sist jeg sto på slalom.
46. Hvordan imponerer man deg? Med å være SNILLE. Jeg hater drittsekker. Jeg hater folk som tror de er noe. Seriøst det er det verste jeg vet! Ærlig, ikke minst, morsom, spontan, og for all del, ikke sær. Det klarer jeg ikke.
47. Hva slags ringelyd har du på telefonen? Den vanlige til iphone.
48. Fortell 3 ting som leserne dine antagelig ikke vet om deg? Hmm. Jeg griner lett av filmer som er triste, jeg får angst om jeg ikke har ryddet før jeg får besøk, og jeg blir glad av å kjøpe nye ting. Jeg elsker å handle.
49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? Tutekoppen til Leana.
50. Er du sosial? Ja. Jeg har veldig mye meninger om ting som bare må ut, så jeg snakker ofte i tlf med joakim opp i mot en time HVER dag. Vi prater om alt. For det meste dritt. Hehehhh, neida! Jeg liker å ha folk rundt meg, jeg går så og si på alle barseltreffene som blir arrangert her nå for tiden, for jeg liker å være med på ting. Jeg må liksom ha med meg alt. Får litt sånn angst om jeg føler jeg går glipp av noe.

Legg igjen en kommentar

