OMG

Omg jeg blir helt gal her jeg ligger! På mandag begynner treningskortet mitt å funke, og fra da blir det skjerpings til de grader. Jeg prøver å få litt inspo av å se på bilder av meg på mitt beste. For ja, på den tiden var jeg så forferdelig formøyd med kroppen min! En ting er å se på inspirasjonsbilder av andre, men ingenting er som å se på seg selv! Jeg VET nemlig at det her, det kan faktisk bli resultatet av hard jobbing og skjerpet kosthold!
IMG_1702


Jeg vil ikke nødvendigvis si at jeg er så missfornøyd nå heller, for jeg har tross alt født et barn. Og på bakgrunn av det, og med tanke på at jeg ikke har rørt hverken vekter eller mølle på over 1 år, så har jeg det greit. Men jeg vil ha det mer en greit. Jeg vil være fornøyd. Og det blir jeg bare ikke om jeg ikke blir som det ovenfor. LOL. Anoreksi next… Neida. HEH

IMG_6505

-Peaceout

Legg igjen en kommentar

