Selfie

I dag hadde kimmis fri, så på planen for i dag, stod det shopping på moa for oss to. Vi begge fikk et gavekort på kremmerhuset med vår beste venn Lillian, men der fant vi ikke så mye faktisk! Får heller vente litt til de skifter ut, mihi. I en samtale med kim, nevnte han av en eller annen grunn selfie-stang, og da var det gjort. Jeg måtte ha meg en slik. Var rundt på flere butikker å hørte, og til slutt fant jeg! Lykke! Og dere? Det er like gøy som det høres ut. Jeg elsker den allerede!2015-01-19 Tok til og med selfie inne på hennes. Litt rare blikk, menmen. OG VET DERE HVA ANNET VI HAR FÅTT ORDNET I DAG? Jo nå skal jeg fortelle dere… Nemlig… Medlemsskap på treningssenter! Så sykt på tide, jeg vet, men vi begge lider av litt sosial angst til tider, men nå har vi mannet oss opp. Endelig. Det her skal bli godt! Vi valgte bevist også et senter hvor det ikke er så mye unge, men heller gamle. Haha. Så vi skal nok få det fint der vi! Planen er å starte et nytt å bedre liv, så i helgen som var, tok vi den helt ut med SHITTY mat som dere kanskje ser. Burger, brus, snop, sjokolade. Det var siste gang på lenge, for nå er det skjerpings. SK 2015 ♥
2015-01-191I morgen skal jeg i et møte med Dnb, også har jeg ingen andre planer en å vaske ned leiligheten. Det trengs. Må jo være rent og pent til vi får besøk på Onsdag! Mamma, Andrea og Tante Erna kommer en tur på besøk! Kos! Gleder meg! Jostein har bestilt seg data (!!), og den kom i dag, så nå sitter han å styrer med den. Umulig å få kontakt… Så nå skal jeg sette meg til å se litt KUWTK ♥

 

Speaks!

Legg igjen en kommentar

