Litt av alt

Ja. Hvor skal jeg begynne? Det har skjedd ufattelig mye siden sist jeg var innom her, at noe oppsumering blir det ikke. Jeg har i vert fall bestemt meg for å begynne på igjen, så får vi se hvor lenge det varer. Tenk at det har vært både jul og nyttår allerde. Tiden går sicko fort. Julen ble feiret hos mamma, noe jeg er veldig glad for at jeg gjorde. Planen var jo egentlig å feire jul hos svigers, men det må jeg ærlig innrømme at det hadde jeg ikke lyst til slik situasjonen var. Vi feiret nyttåraften der ute, og det var greit, men jeg savnet mine. En jul uten pappa er liksom ingen jul. Hadde ikke julestemning et sekunde en gang. Lurer på om det vil komme seg noen gang. Men det var i vert fall godt å være sammen med min familie. Family comes first before anyone.

Over til noe annet, så må jeg bare si at det vaaar sååå FANTASTISK å komme hjem til Ålesund! Jeg har virkelig ikke ord. Å bo i en koffert, fram og tilbake her, besøk her og der, med en liten en, DET er jammen meg ikke bare bare. Jeg hater å ikke ha kontroll på hvor tingene mine er, at kofferten min er et eneste stort rot, og generelt ikke ha MINE ting rundt meg, for lengre perioder. En helg går helt fint, men over flere uker, TRAVELT! De siste dagene savnet jeg tilbake til den «kjedelige» hverdagen, barseltreff, skole, husmorsoppgavene mine, turgåing, osv! Nå er vi her på plass, hverdagen er for fullt i gang, og jeg NYTER det.

1888563_10152432311101707_7455030744042729692_n

IMG_7862Fikk foresten MAST vol. 1 med A til jul. Er blitt så glad i den ♥


Min kjære lille skatt vokser og vokser seg så stor. Jeg har jo ingen baby lenger. Nå skal hun ta og kjenne på alt, kommer seg litt framover på gulvet med å dra/åle seg, spiser grøt, middagsglass, smoothie, får smake på det meste, og nå er det jammen ikke lenge til vi skal skifte over til sportsdelen på vognen heller. Baby-bagg perioden en snart over, uææ! Jeg husket en periode jeg gledet meg til å skifte del, gledet meg til hun skulle bli stor jente å sitte, men nå er vi der, og jeg vil ikke! Haha. Neida. Joda.I går søkte vi også faktisk barnehageplass til henne. Tenk når den dagen kommer. Jeg begynner sikkert å grine den dagen jeg skal levere henne fra meg. Haha.

IMG_7450

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

