ANNABELLE

JESS. Etter evigheter siden sist, så skal vi faktisk på kino i dag!! Jeg gleder meg så sykt, for filmen vi skal se, er nemlig ikke noen andre en ANNABELLE! Oppfølgeren til the Conjuring. Glede !♥ Slik som det ser ut nå, så er det meg, Andrea og gameboy som skal gå, også skal pappa J være hjemme å passe lille. Det KAN hende gameboy ikke kan være med like vel, grunnet en syk grunn, men det ser vi litt an! Vi skal ivertfall, og jeg gleeeder meg! Joakim insisterte på å få sitte i midten, men vi får se litt på det. hahahah !Skjermbilde 2014-11-02 kl. 10.56.19

Leana våknet ganske tidlig i dag, og jeg har egentlig ikke sovet skikkelig siden det. Så nå blir det faktisk en kaffikopp, så får vi se om det kommer seg litt! Den gravide ligger å drar seg i sengen enda, mens vi har vært oppe i flere timer allerde. HAhah. BARE VENT !
Bilde 4

Nå blir det kaffi og laging av takkekort! Ha en fin søndag! Jostein har btw planer om å sitte forran tven i hele dag å se fotball DAGEN lang. LOL på han. Han holdt på å slå meg til døde da jeg skullle kødde med å si at United taper bare uansett og at det er et dritt lag. Hahahahhaha. HADE

Legg igjen en kommentar

