Rosa mus

God kveld til dere. Her har vi hatt tidenes frokost med de største amerikanske pannekakene jeg har sett i vert fall. Jostein fikk for seg at han ville lage det i dag, så da ble det det! De var ivertfall super gode, spesielt med myyye blåbærsylte og masse bacon! Tennen våres var jo helt blå etterpå, ææ!

2014-11-01

2014-10-272Etter den gode frokosten tok vi oss en tur på moa, og fikk handlet inn siste rest. Som blandt annet var presang til mamma, for hun har nemlig snart bursdag! wuhu! Også litt mer babyutsyr! Jostein holdt på å drepe meg i dag tror jeg, haha. Han var så sur når han måtte vente her og vente der♥ Tror det han hater mest her i verden er å vente på meg utenfor butikkene inne på moa senter. Haha ♥  Ellers så kan jeg fortelle at L i går faktisk klarte å knipe meg så hardt på innsiden av leppa, at jeg begynte å blø!? Skjønner ikke hvordan hun fikk til det, menmen. I tillegg hadde hun en litt mindre bra dag i går. Hun tok nemlig vaksine på torsdag, men fikk ikke feber før på fredags morning da hun våknet. Hun var veldig varm, å kald på både hender å føtter, og hadde litt feber stakar. Men paraceten som hun fikk hjalp godt, så det var bra ♥2014-10-271

I kveld står pizza på menyen, og vi har lovet oss selv alle sammen om å ikke spise like mye som vi gjorde i går. Å være FOR mett er rett og slett helt forferdelig. Det gjør så vooondt. Så nei.

 

Jeg har foresten invistert i en rosa mus. Dette er faktisk noe av det beste jeg har kjøpt på lenge. Å bruke datamus har liksom aldri falt meg inn, helt til jostein nevnte det en eller annen gang jeg var forbanna på tastaturmusa fordi den er så treig og det i tillegg er så travelt til tider å bruke. Så nå slipper jeg ivertfall det. Livet har blitt helt annerledes. Men nå er det pizza, hadepåbade

2014-11-011

Legg igjen en kommentar

