Tante A is in the House

God kveld! Åh, i dag har vi virkelig kost oss! Tante A er endelig i hus, og jeg må si at jeg er meget imponert over at hun klarte å finne fram her helt selv! Hun kom med hurtigbåten klokken kvart på elleve i dag, gikk til busstasjonen, tok buss hit, og gikk etter mine forklaringer til hun fant fram. Dette gikk ved første forsøk, og det er ikke verst! Hahah, kom på den gangen jeg skulle forklare lovise hvor det var hen, men hun endte opp langt nede i bygda her stakkars ! Hahahah! Og med DET gnagesåret også! OFF!
2014-10-291

 

 

SONY DSC

Fotograf Marcela fikk mast seg til å ta noen gravid bilder, juhuu. Mehe. Ellers har dagen gått i kos her hjemme, for så et par timer på moa! Der var planen å se litt på baby utstyr, og vi endte faktisk opp med å bestille vogn også! Så nå er det gjort! CHECK! Var vist syke ventelister, så egentlig bra hun bestilte nå! Etter trakking på moa noen timer, så kom vi hjem til ferdig middag på bordet som J hadde mekket sammen. Han er så flink ♥ Så nå er vi mette og gode alle sammen, og slapper max av og venter på farmen! Faktisk når jeg ser bort på A nå, så har hun sovnet! Haha, stakars. Hardt og være gravid. Det kan jeg huske..

Nei nå skal jeg være litt sosial, vi skrives i morgen! Ha en fin kveld ♥

Legg igjen en kommentar

