Good morning to YOU

Ja, god morgen min vennerrrr, og ikke venner? Uansett. Kall meg gjerne crazy, men her står vgtv – live fra Rauma på! Dere vet «mannen» som snart skal rase? Det har jeg faktisk lyst å få med meg, live, når det skjer, så nå håper jeg virkelig det skjer snart. Så gøy! Skjermbilde 2014-10-28 kl. 10.06.39De dagene når jostein ikke reiser på skolen før vi to girls’a har stått opp, de er så gode! Da kan man stå opp sammen, spise frokost sammen, og ha litt morgenstund sammen før han reiser! GULL ♥ Ellers så får vi faktisk besøk på onsdag! Gjett hvem? Jo, min søster A! Så det skal bli koos:) Forstod det slik at hun kommer rundt 11, halv 12:) Jeg sitter her å kjenner at jeg gruer meg litt til torsdag:((( L skal nemlig ta vaksine! Synes IKKE det var så særlig gøy sist gang, og har hørt mangen si at 5 måneders kontrollen er verre, for da er de liksom blitt så store! Buhu! Men heldig som jeg er så skal jostein være med oss, i tilfelle jeg må ta meg en tur ut i det det skal skje! Hahah. Kall meg pingle, men sånn er ivertfall tilfelle her! Bilde 5 Og sånn ellers, så holdt jeg BOKSTAVELIGTALT på å krepere i sta. Jeg satt å så igjennom bilder fra en mappe som heter «festligheter». hahahahah, og der skal jeg fortelle dere, DER var det mye syke greier! Og en film som jeg fant, av lillian, som står å synger midt ut på torget i bergen for full hals! HAHHAHA. Jeg har jammen det ikke ledd så mye på lenge! GULL!
IMG_4992

Men nå må jeg løpe, frøknen som bestemmer alt her i huset er våken!

Legg igjen en kommentar

