Juleshopping

Da er mandagen nesten ferdig, og vi er begynt på nok en ny uke. Snart er det faktisk jul, hvor sykt er ikke det? Veldig sykt skal jeg fortelle dere. Sykere er det at min lille L er 5 mnd nå på torsdag, og derfra om en måneds tid, et HALVT år!! Sickooo. I dag har jeg, gameboy og L shoppet oss blakke på moa! Julegaver har stått på handlelisten! Vi fikk handlet en god del, (i hvert fall du joakim!). Før vi dro hjem, hadde vi oss en tur inn på kremmerhuset, og der hadde de akkurat fått ny vare levering, så der var det kaos med esker overalt. MEN! De holdt også på å pynte til jul! MASSE fin julepynt og julemusikk, gjorde rett og slett slik at jeg fikk litt julestemning! Nå gleder jeg meg plutselig masse til jul, mat, pynt, varme, snø (viss vi får) og familekos! Åh! Bilen var btw sååå full da vi skulle kjøre hjem, hahaha. Noen som har smakt aloe vera drikken ? NAM. Kjøpes på sunkost, smak!
2014-10-27

2014-10-25

Jeg må bare slenge med en fin snap jeg fikk av gameboy i går! HAHAHAH. Jeg lo. og lo. og lo. Engel du liksom ;)2014-10-271

I går hadde vår lille familie på 3 lammestek til søndagsmiddag. Og til den lagde jeg tidenes gulrotpurré! Det var så sinnsykt god! Gulrot, smør, hvitløk, masse fersk oregano, salt, og litt pepper! 2014-10-26


 

Den tiden når L er lagt, og vi bare kan sitte å nyyyyte livet og slappe av? Den er gull verdt asssss. Haha, hør på meg. Vi har laget pizza også, så nå blir det virkelig KOS! :-D I morgen har jeg ikke noen planer tror jeg? Så da må jeg prøve å få i orden disse takkekortene! De fikk vi her en dag, og jeg ble ikke så særlig fornøgd, menmen. Bildet var alt for lite, trodde det skulle være mye større, osv osv, såå.. Det får gå, nå skal jeg spise den her! :

2014-10-272

Legg igjen en kommentar

