En god kombinasjon

Åh, som vi spiste i går. Hahaha. Føler liksom at hver gang vi to skal finne på noe, så er liksom det viktigste «hva skal vi spise». Og foresten, så tror jeg at jeg snart må legge meg inn på avrusning eller noe. Jeg er seriøst helt HEKTA på sjokolade, og jeg blir aldri lei. Jeg kan spise i det uendlige! Ikke bra! Som dere sikkert vet, så elsker jeg å ta bilder av han her bompibjørnen. Eller, det det er vel en kombinasjon av at jeg liker å ta bilder, og at han ELSKER å bli tatt bilder av;) Så her har dere en liten collage av gameboyen. (Det er foresten blitt hans nye kallenavn)10378554_10152324456086707_1276312423928996251_n

Joakim hadde lastet ned 1000 filmer, og vi endte opp med 22 jumpstreet? tror det var det den hette. Filmen stod vel egentlig bare på i bakgrunnen som en slags bakgrunnsmusikk, for noe filmtitting ble det ivertfall ikke. Vi tullet jo bort hele filmen, men latter forlenger livet, så det er for så vidt greit!

i dag vet jeg egentlig ikke hvordan dagen blir. Jostein ligger fortsatt som et slakt inne på gjesterommet. Han var jo ute i går, og formen er som jeg har forstått, ikke så særlig bra. LOL! Spydde ut over hele badet i går gjorde han også. Syke mann. Så dagen blir vel til at han ligger der inne, mens jeg og L koser oss her ute. Kjenner jeg han rett kommer han sikkert til å be om mat og vann etter hvert. Hahaha, neidaaa. jodaa. neida

IMG_6146

2 thoughts on “En god kombinasjon

Legg igjen en kommentar

