God blanding av alt

Lenge siden sist, så jeg bare tar en kjapp headsup på hva jeg har gjort på/kjøpt/randoms ting. OKEY!

♥ Nr. 1 ♥

Jeg fant plutselig ut her en dag at jeg hadde lyst til å prøve det her waternails greiene.. Nå har jeg aldri vært bort i det før, men i prinsippet så var det egentlig ganske enkelt! Men å få det FINT og med kule mønster er jo en HELT annen ting. Der har jeg nok en lang vei å gå enda. Men nedenfor har dere ivertfall første gangen min! Et tips, også til meg selv neste gang, blir å bruke enten MYE mer neglelakk nedi (ble jo så svakt?), og å gå til innkjøp av noen sterkere farger! Det man gjør er jo så enkelt som å fylle et glass/bolle med vann, putt neglelakkene du vil ha opp i, prøv å lag et mønster med enten en q-tips,tannpirker, eller det du foretrekker, og deretter dypp fingrene ned i. Så tar du neglelakkfjerner på en q-tips, å fjerner fargen rundt neglen!

2014-10-003

2014-10-10

 

♥ Nr. 2 ♥

Jeg så her en dag at både vg og db la ut en sak om Charice sin store forvandling! Vet dere hva jeg tenkte da? HAH, jeg var først. mehe! Nevnte det i et innlegg for en stund siden, og det kan dere lese HER !

2014-10-231

♥ Nr. 3 ♥

Jeg har blitt hekta på Frappe nå i det siste. Hver gang jeg skal innom moa, så ender jeg alltid oppp forran chocolatte å bestiller meg en frappe med sjokolade.. IKKE bra! Men noe så godt da? 2014-10-13

♥ Nr. 4 ♥

Nå kan jeg faktisk ENDELIG si at jeg har lest ut en hel bok? Altså, det var jo nesten som de måtte feires hele greia, for det er faktisk noe jeg ALDRI har gjort før i hele mitt liv. Men nå er det altså gjort! Slutten var jo megateit, men dette er 100% sikkkert for å trekke lesere til bok nr. 2. Jeg vet rett og slett ikke om jeg gidder, men samtidig skulle jeg så inderlig vist hva som skjedde videre med Anastasia Steel og Mr. Grey! Gleder meg uansett sykt til filmen kommer!

2014-10-17

♥ Nr. 5 ♥

Jeg nevnte for dere at jeg hadde bestilt tidenes dårligste pakke fra nelly, og at det eneste jge kom til å bruke, var en jakke i stoff. Vel, her har dere den! Ikke akkurat ideelt med joggebukser til, men var bare for å vise dere !
2014-10-021

♥ Nr. 6 ♥

Kom over dette passende bilde her en da, og sendte det videre til summis såklart. Vil dere prøve å gjette hvilke han følte han var?
2014-10-23

Jepp, den i midten, haha ♥ Noen som kjenner seg igjen foresten?

♥ Nr. 7 ♥

Vi er meget fornøyde med leiligheten vi bor i nå, men det eneste som har irritert oss litt, var at kjøkkenet var så gammeldags! Nå har vi fått lov til å «pusse opp» kjøkkenet, wohoo! Pusse opp i hermetegn fordi vi bare har planer om å male skapdørene og bytte håndtak! KAN hende vi finner ut at vi vil bare male hele driten, men det tar jo tid. Noe vi ikke har så mye av, spesielt med lille L.

2014-10-22

♥ Nr. 8 ♥

Jeg kom over instagrammen til Bethany Joy Lenz, også kjent som Haley James Scott i OTH! Og jammen ser jeg ikke disse to sammen på et bilde på et event de var på i Paris! Tror det var en reunion greie! Chad/Lucas kunne desverre ikke komme, bæ. DET VARMER MITT HJERTE Å SE DISSE TO SAMMEN! NOE SÅ PERFEKT! I mitt hodet er de fortsatt sammen, og har de to søteste barna ♥♥2014-10-232

Legg igjen en kommentar

