Du er så fin

Akkurat nå sitter jeg å ser ut på regnet som høljer ned, for et vær! Det blåser virkelig ute også! Selv om jeg hadde planer om å ta meg en trilletur i dag, så blir nok dette droppet! Jeg har dårlig nok motivasjon fra før av, så når det i tillegg øser ned, så holder jeg meg lett inne! Jeg sitter og holder på å sortere bilder. Gud så fort det fyller seg opp. Ivertfall med Leana i livet vårt. Føler jeg tar 100 bilder av henne hver dag, og ikke er jeg noe fan av å slette noen heller. UANSETT. Jeg kom over turen vi hadde på Aksla på fredag. Jeg og L. Fyyy for en fin tur! Vi hadde DET knallværet, fikk DEN utsikten på toppen, og en FIN trimtur! Jammen meg kan Ålesund virkelig være fint altså!
2014-10-1762014-10-1722014-10-1752014-10-1742014-10-171De holder på å bygge trappen som går fra byen og opp til fjellstua på nytt slik jeg har fortsått det? Jeg kan ivertfall huske at jeg gikk disse trappene en gang for leeeenge leeenge siden. Tror vi hadde en familietur til ålesund faktisk. Haha. Jeg, Andrea, mamma og pappa! Gleder meg til de blir ferdige, har lyst å prøve det igjen! 2014-10-173

Ålesund, du er så fiin! ♥


Nei nå må jeg hive meg rundt å prøve og få tømt skittentøyskurvene. DET BLIR JO F*** MEG ALDRI TOMT !!!

Legg igjen en kommentar

