Har blitt til det jeg gjør

2014-09-29Jeg føler jeg tenner lys heele tiden. Det har liksom blitt til det jeg gjør. Hater å ha det kaldt her, og siden leiligheten ikke er den største, så blir det fort varmt når jeg tenner lys! Lurer egentlig på hvor fort jeg bruker opp en sånn pose med 100 telys, mehe. Kubbelys derimot, er jo ikke sånn suuperbillig. Ivertfall ikke med det forbruket jeg har! Nå hamstret jeg riktignok massevis forige IKEA tur, så jeg har litt på lager enda!

2014-10-01

Hahahahha. Herrefred. Jeg må bare le litt av meg selv. Forige uke, så bestilte jeg meg en pakke fra nelly! Fikk sånn kick, og måtte bare handle når det var salg, 70%! MEN, av alt jeg bestilte så er det bare én ting jeg kommer til å bruke, å det var en sånn jakke i stoff. Altså ikke en utejakke, men en vanlig jakke i stoff. Ser dere skoene over? Jeg måtte faktisk sette meg ned å le da jeg åpnet esken, for i mine øyne er dette desidert det styggeste paret sko jeg eier i skrivende øyeblikk. HAHA! På nelly så de skikkelig freshe ut, ikke så høy hæl, og akkurat helt perfekte. Men da jeg åpnet esken, så var for det første fargen IKKE den freshe fargen jeg trodde det skulle være, for det andre så de helt jævlige ut PÅ, og for det tredje var de ikke noe gode å gå med!! Så kan jeg også legge til at det SÅ skikkelig dårlige ut, i kvaliteten. Haha. Nei fy fader. Hadde det ikke vært for at de kostet meg rundt 50 kr, så hadde jeg nok returnert!

2014-10-09

Ellers så har dagene gått, å går i, denne lille måsen her. Lille gullet mitt. Hun har fått kallenavnet måsen her i familien, men det er ikke negativt ment. Grunnen er fordi at da hun var nyfødt, så syntes vi hun hørtes ut som en liten måse når hun skrek eller grein. Hahahhaha. Også har det bare blitt sånn. Lille måsen ♥ På onsdag var vi foresten på barseltreff, og ei av de som er der, hadde ordnet med en fotograf som kunne komme å ta bilder av barna våres, en og en, for 400 kr. Seff slengte vi oss på, og jeg kan nesten ikke VENTE til bildene kommer. Jeg ble så superfornøyd, og fotografen var kjempe flink!

Legg igjen en kommentar

