«Kjenn hvordan du smaker «

I dag har vi vært på helsestasjonen med lille L, og alt gikk som forventet, veldig bra! Hun legger veldig godt på seg av bare morsmelk, så jeg ble anbefalt å vente med grøt, selv om hun er stor nok til å begynne med det. LITT kjedelig, for hadde gledet meg til å begynne med grøt, men jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet å vente en mnd eller 2 til! Det beste er jo at hun er fornøyd og har det braa :-). I morgen skal vi på barseltreff igjen, denne gangen i et samfunnshus om jeg forstod det riktig? Noen som har leigd der iallefall. Så det gleder vi oss til :-D

Fy fader. Joakim og jeg driver å tagger hverandre i forskjellige ting og videoer på face hele tiden, og i dag har han tagget meg i 2 videoer jeg seriøst fikk gåsehus å hadde lyst å HYLE av. ÆÆÆÆÆÆ. Den ene var en video av en KLYSE med edderkopper som ligger som en ball, helt til noen tar borti den, og de bare SPRER seg overalt. Seriøst, noe så forferdelig ekkelt!! De som har edderkoppfobi skjønner meg. Jeg får lyst å gråte!!! Noen som har sett den? Den andre var bare sykt ekkel. En mann som trekker de få tennene han har igjen i munnen, og når tennene er ute, ser man noe som ligner på laver oppi hulle? ææææsj. Syke ting.

Jeg har foresten funnet fram speilrefleksen som dere ser. Jeg må skjerpe meg med det der! Glemmer jo å bruke det, men bildene blir jo så mye bedre!

_DSC4400 SONY DSC SONY DSC


Jeg er foresten blitt hekta på avocado kjenner jeg. Jeg spiser en hver dag, og får nesten vann i munnen av å tenke på det. Jeg MÅ ha. Forrige helg var foresten svigers til Riga på vennetur, og de tok selvfølgelig fly fra Ålesund. De stoppet innom her både før og etter turen, og etter sistnevnte, fikk vi masse  sjokolade og mentos fra taxfree’en.. IKKE bra. Nå går jeg å småspiser på after eight hele dagen, siden den står framme på bordet her. Buhu. Klarer jo ikke å la være. Jostein kaller det ikke småspising en gang, heller storspising, hahah.

Når vi først en inne på Jostein, så holder han på å lese en eller annen united bok. Det går en del tid til lesing når han vil slappe av, og når jeg har sett ferdig alt av aviser og sosiale medier, så har jeg ikke så veldig mye å finne på heller (dette er som regel når L er lagt for dagen). Jeg lurte på om jeg også skulle prøve å lese en bok, å kom da på at jeg kjøpte jo fifty shades of grey for hundre år siden. Føles ivertfall sånn. UANSETT. Siden dette er den eneste boken jeg eier, så begynte jeg å lese i den for noen dager siden, og nå er jeg bare avhengig, sånn helt på ekte. Den boken er jo bare det sykeste ever? Bare se her:

Bilde

Altså, jeg visste jo at denne boken handlet om sex, men fyyyy fader så detaljert og syke greier som skjer! Hahahha jeg er sjokka. Rart man bare må lese for å få med seg videre hva som skjer?

Legg igjen en kommentar

