Vognpose på plass – endelig!

Jippi! Da kan jeg endelig juble over å ha fått i hus vognposen til lille! Det har vært så mye fram og tilbake over hvilke jeg skulle ta, hva de hadde inne på lager, og ikke minst, hvilke merke! Det endte som dere ser til slutt opp med VOKSI – City, og jeg er meget fornøyd! Posen er supergod! Fargen ble jeg veldig fornøyd med også. Hadde jo planer om å velge den sorte, men denne fine gråfargen var perfekt for meg.
2014-09-262

2014-09-261Den pingvinen er jo bare den søteste? Jeg elsker pingviner!


I dag/natt har det virkelig vært et SURT høstvær ute. Lyse har kommet å gått her, å det har regnet noe sykt ute! Kaldt er det også. Glad vi har inkludert strøm her vi bor! Vi har jo i tillegg peis, men den varmen noe så sykt. Fyrer jeg i, så blir her så varmt! Så det får heller vente til nærmere vinter.

Vi har ingen planer for dagen før klokken blir 18, for da skal vi nemlig på Egon å spise med Miriam og Adrian! De kommer til Ålesund denne helgen, tror de skulle feire 1års dag om jeg ikke tar helt feil? Noe i den dur ivertfall. Det blir uansett kos! Jeg gleder meg til middag ute for en gangs skyld! Det er lenge siden! Kommer til å savne den faste fredagstacoen, hahah, men den kan heller vente til i morgen. Jeg er nemlig helt obsessed i Taco. Ivertfall på fredager. Tradisjon!

 

Legg igjen en kommentar

