#Småbarnsliv

Her om dagen fikk jeg plutselig for meg å vaske ned hele soverommet vårt, og det inkluderte også å bokstaveligtalt støvesuge alle skoene mine som står på utstilling der inne. Haha. Herregud så fort det trekker til seg støv. Nå er det ivertfall rene og pene alle sammen!
2014-09-23Ellers så har helgen gått i familiekos. Vi hadde oss en tur på moa på lørdagen, å da dro vi faktisk hjemmefra før det var åpnet! Når har det liksom skjedd? Never! #Småbarnsliv. I går, altså på Mandag, så hadde jeg og L oss en trilletur med barselgruppen vår. Vi skulle møtes på moa halv 12, og tror dere ikke jeg ble for sen? JEG ER ALLTID BITTELITT FOR SEN! Det slår virkelig ikke feil! Det var ei som fortalte at hun faktisk hadde stilt klokken sin et par minutter fram, slik at når hennes klokke viste f.eks 4, så var den egentlig 5 på 4. Da slapp hun å alltid være for seint ute, og fikk disse ekstra 5 minuttene som hun trengte.

Lurte på å gjøre det jeg også, men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg bare til å tenke: «jamen klokken er jo EGENTLIG bare 5 på 4» om jeg skulle være en plass klokken 4..


 

I morgen får vi besøk av svigers, tror de gleder seg MAX til å se L igjen! De reiser til Riga i morgen ettermiddag, selvfølgelig fra Ålesund, så de kommer opp her rundt 11, sånn at de får hele formiddagen sammen med oss før de reiser!:-) Så det blir bra!:-)

Men nå er det ammetid og middagslaging, speaks!

Legg igjen en kommentar

