Sakte men sikkert

Endelig merker jeg mer og mer at jeg har lyst til å trene! Dere aner ikke hvor lenge jeg har ventet på denne tiden. Jeg VEET det bare er å ta seg sammen å begynne å trene, men uten motivasjon til å VILLE trene, så er det jammen meg ikke bare bare. Når motivasjonen er der, er ALT så mye lettere. Da trenger man ikke overbevise seg selv hele tiden, og krangle med seg selv om man skal gå ut eller ikke. Nå de siste dagene har jeg begynt med å gå litt turer, og faktisk tatt noen styrkeøvelser. I forgårs tok jeg blandt annet noen armehevinger, og for å si det sånn, så kjennes de godt enda! Går det AN? haha. Må le av meg selv. Men alle må vel starte en plass.. Tror styrkeøvelser kommer til å bli min greie nå fremover. Denne joggingen må nok litt ekstra motivasjon til. Ingen fan..
2014-09-16

Legg igjen en kommentar

