Kjolen i boks!

Herlighet for en søndag vi hadde. BURGER dere. BURGER! Det verste var at den var så sykt god også. Får vann i munnen av å tenke på det..  Jostein var i total hangover også, så det ble en daffesøndag delux. Vi så ikke ut noen av oss, bortsett fra lille L, selvfølgelig.2014-09-0822014-09-07

Ntåå, lille Bjørnejenta mi. Hun er så nydelig i den lille bjørnedressen som hun låner av Miriam. Den er helt perfekt å ha på nå når det begynner å bli kaldt ute !2014-09-081


 

Mandagen ble heldigvis bedre. Jeg og lille kom oss faktisk ut dørene kvart på 10 i dag! Det er ikke ofte, med mindre vi har time et eller annet sted! Jeg måtte nemlig kjøpe meg en kjole til dåpen som er nå på søndag, og DET var virkelig ikke lett!! Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg lette igjennom samtlige butikker på moa for å finne en jeg likte, og kom til slutt over verdens fineste kjole. Falt pladask. Dere skal få se nærme når dagen er her! Men til neste anledning blir det bestilling på internett ivertfall, for jeg synes utvalget var sykt dårlig?  2014-09-08

Jeg skulle egentlig være med på å gå rundt lillevannet med barselgruppen min, men det er akkurat i de tider Lovise, Sindre og Jenny kommer, så tror jeg skipper det denne gangen! Får heller være med på neste tur! :-) Gleder meg til å se dem, det skal bli så godt :-D Så det er vel det som står på planen i morgen, besøøøk:-D

Legg igjen en kommentar

