Lillevatnet trimpark

I dag har vi virkelig kost oss her hjemme! Jostein hadde fri fra skolen i dag, så han tok lille da hun våknet rundt klokken 8, slik at jeg fikk sove til 11 ! HIMMELSK! Så fikk jeg faktisk frokost på sengen også.. Perfekt mann sa du? Det sier iallefall jeg. Etter en god start på dagen, har vi bare vært inne, jeg har ryddet rundt, og han har egentlig bare slappet av. Så fikk vi for oss at vi måtte ta oss en tur ut, og i dag gikk turen til Lillevatnet trimpark! Jostein har vært der et par ganger før å trent, så han visste om det. Vi gikk rundt lillevannet som det heter, også avsluttet Jostein med noen øvelser i trimparken mens jeg koste meg på sidelinjen og tok bilder. Mehe! 2014-09-0442014-09-0422014-09-0412014-09-042014-09-043

Herregud, aldri i livet om jeg kommer til å bli så sterk?! Noen sinne? sykt. Jeg prøvde å holde meg fast oppe i luften, og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg klarte å holde meg der i noen få sekunder.. FLAUT!! Bra noen av oss fortsatt er fit. Jeez


I morgen skal Jostein på sin første dag i praksis, og må opp halv 5! Tror han gruer seg litt. Jeg har egentlig ikke noen planer, tenkte å vaske her, også SKAL jeg ut å gå tur. Jeg bare må. Vi fikk foresten invitasjonene til dåpen i dag, og de er bare sykt fine! Så i morgen blir det å poste dem, og få sendt dem ut! Nå er også cateringen i boks, så nå gleder jeg meg bare! På tirsdag kommer Lovise, Sindre og Jenny til Ålesund, så det gleeder jeg meg til! Gleder meg til å se lille Jenny! Wii!

Her blir det havregrynssuppe til kvelds! Håper jeg en dag blir like flink til å lage den sånn som farmor gjør. Men det kommer vel neppe til å skje. JAJA!

Legg igjen en kommentar

