Tidlig

God morgen! Nå begynner seriøst dåpsnervene og komme! Kjenner jeg stresser litt, men skjønner eegentlig ikke hvorfor jeg gjør det! Alt er så og si i boks nå, så jeg er vel kanskje bare nervøs? Haha off. Kjenner det ivertfall skal bli godt å få det overstått. Også så FINT som det kommer til å bli!! Sånn ser jeg ut på morgentimene foresten. Husmor med babycall’en rundt halsen! Haha off. Etter frokost og blogging skal jeg RETT i dusjen å freshe meg opp! Og ja, ser dere at jeg har fått meg ny telefon? Jepp! I sommer ble det invistert i en ny Iphone 5C. Den med farger! Jeg hadde egentlig lyst på den blå, men den hadde de ikke mer igjen av, og siden jeg ikke gadd å vente på ny bestilling, så ble det grønn! Telefon med farge er egentlig ganske genialt med små, for Leana ser alltid opp på mobilen når jeg skal ta bilder av henne!
Photo 01.09.14 10 32 31

Jeg sitter her å lurer på å prøve ut PT? Personlig trener for dere som skulle lure på det. Er det i det hele tatt vits? Jeg sliter virkelig med motivasjon til trening, blæ. Føler jeg trenger veiledning og hjelp til å rett og slett komme igang. Jeg var jo så godt i gang før jeg ble gravid, men nå har det bare dabbet HELT av. SKJERPINGS! Så kanskje PT hadde vært greit å prøve, ivertfall for en liten periode tror jeg. IMG_6279

Nei nå våknet lille, så vi snakkes!

Legg igjen en kommentar

