Fått dåpsdato!

Herlighet, på denne uken har det skjedd egentlig ganske så mye. Vi har blandt annet fått DÅPSDATOEN til lille, og det blir 14.0914, som vil si om 2 uker!? Det ble veldig knapt med tid, med med god hjelp fra sumstad, skal nok dette gå i boks! Kaken, lokalet og invitasjonene er bestilt, så vi er kommet litt påvei iallefall! Grunnen til at vi måtte ta datoen såpass kjapt, var for å få den til å passe med alle! De andre helgene var det noen som var borte, og i begynnelsen av oktober reiser pappan til jostein på sjøen, så! Så disse 2 ukene blir det nok MYE dåpsplanlegging.. Men jeg liker det! Det blir så FINT!2014-09-01 Ellers så har uken gått i å nyte fineværet her i ålesund, spise god mat, og som sagt ordne til dåp. Ser dere foresten de 2 muffinsene på bilde under her? De vi leier hos, har 2 flotte jenter, og hun ene er veldig glad i barn! Her en dag i uken ringte det på døra, og det var henne + noen venner som lurte på om de kunne få trille en liten tur med lille L! Jeg var litt skeptisk, men ikke pågrunn av dem, men mer å være borte fra Leana! Hønemor. De trillet tur en liten halvtime, og det hadde gått så fint så! UANSETT. Dagen etterpå, kom hun på døra med 2 muffinser til oss, som «takk for at de fikk trille tur med Leana». SÅ søtt! En annen ting som jeg bare må si, er at neste sommer SKAL jeg invistere i en grill-grill. Jeg er så D R I T T lei av disse engangsgrillene. BLÆÆ. 2014-08-271 Jeg har jo sagt at tomatplanten var blitt så stor, og nå har den fått en større potte, og det har i tillegg kommet tomater på! Vi har spist noen, og de er kjempe gode ! N to the am! 2014-08-27


 

Ellers så har vi vært på 3 mnd kontroll med Leana, og da var det tid for vaksiner! OFFAMEG. Det var ikke noe gøy å sitte å holde henne mens hun skreik, men HELDIGVIS gikk det fort over! Neste gang skal iallefall pappan være med! Kan også fortelle at hun er begynt å ta etter ting! Storejenta! Det er så rart, men jeg kjenner at jeg bare gleder meg mer og mer til hun blir større! Neste mnd er det jo allerede tid for purré, smoothie, svisker og grøt! :0 Hvor er babyen min?!

One thought on “Fått dåpsdato!

Legg igjen en kommentar

