Så vidt det gikk

Denne uken har vært så gøøy! Kimmis har som nevnt vært her, men i går reiste han ned igjen til Måløy! Vi har laget good mat, og brownies også, og O M G så god den er. Seriøst farlig god. Og hvor mye sukker det er i den vil jeg ikke fortelle dere en gang, for det er så mer en nok!! Sikkert derfor den er så god, mehe. Joakim har også gått til innkjøp av 2 kommoder, og FOR en seanse vi hadde for oss når vi skulle få den siste inn i bilen! Den første fikk vi flatpakket, og han brukte så og si hele natten på å skru på plass den kommoden. Så dagen etter, når vi skulle kjøpe nr. 2, så betalte Joakim noen lapper ekstra for at de skulle skru den opp til vi kom tilbake for å hente den, luksusdyret. hahaha.

Den gikk SÅVIDT inn i bilen, og jeg tror vi brukte nærmere en halv time på å få den inni der. ISOFIX’en til Leana hadde vi ikke tatt ut av bilen før vi dro å hentet kommoden, så når vi stod der å skulle få den ut, så fikk vi det ikke til. Vi hadde jo i tankene at det var supertlett å få den ut, men det var det altså da ikke. Eller, nå som vi vet hva vi skal gjøre, så er det jo super lett, men der og da hadde vi INGEN peiling, så vi stod jo bare å reiv å sleit, og trykte på det som gikk an å trykke på. Det stod en bil bak oss på parkeringsplassen, og mannen og dama inni den lo av oss. Haha nei off. Flaut! Hverken han eller jeg hadde telefon med batteri, så vi fikk ikke tak i Jostein heller for å spørre hva vi skulle gjøre. (Det er han som pleier å ta av og på ISOFIX’en)

Sånn ellers gikk dagene i trafikalt grunnkurs på sumstad, og endelig er han ferdig! JIPPI! Det ble feiret, haha. Jeg har også vært på mitt første barseltreff! Superkoslig! Og veldig rart å se på at alle babyer så og si er veldig like i oppførsel og lydene de lager ! Rart! På onsdag skal vi på 3 mnd kontroll med lille L, og hjelp som jeg gleder meg. Lurer sånn på hvor stor hun er blitt nå! Føler hun har blitt så tung!
Bilde 3– «Mannen» er gal.
Bilde 1


Akkurat nå sitter jeg å nyter double 0% blåbær yoghurten min med den beste frokostblandingen jeg har smakt! Vi prøvde en ny en, husker ikke hva den heter, men tommel opp! Eneste minuset var at pakken var superliten, blir jo tomt før det har gått 3 dager.. Jostein var på jugend på fredagen, og det var vist syykt bra og tidenes stemning!:-0 Gud som jeg gleder meg til det er min tur. Men ikke missforstå meg, jeg koste meg virkelig i skyene her med L og sumstad også!
Bilde 2

På barseltreffet ble det nevnt babysvømming. Detter er jo noe jeg har hatt lyst til å prøve, men fikk da vite at det er sinnsyke ventelister på det her. Hun ene på treffe meldte seg på i Mars, og hun fikk plass på kurset som starter i september! Så om jeg melder meg på nå, får jeg kanskje plass i januar. buhu. Gidder jeg da? Har ikke bestemt meg enda, vi får se. Og viss ikke, går det jo an å ta med seg L og bade der på eget initiativ!

Legg igjen en kommentar

