Masingen har lønnet seg!

De siste to dagene, i går og i dag, har jeg og kimmis fartet rundt hele dagen. Når vi har planer om å dra på butikker, så går virkelig tiden og timene altså! Vips, så er klokken 4, og Jostein kommer hjem fra skolen. I dag tok vi turen til Cancam skolen for å besøke Hilde, gamlelæreren våres! Hun er virkelig verdens mest behagelige person. Også så god å snill! De har fått inn et nytt kull, så vi ble sittende på kontoret og skravle med Hilde, mens eleven jobbet med spoler! BLÆ, husker jeg syntes akkurat det var gørr kjedelig, haha. Hilde hadde også med seg hunden sin ozzy på kontoret, og han er så søt! Det er samme type rase som min lille Leo, så kanskje det er derfor jeg synes den er så søt. Tihi.

JOAKIM har ENDELIG meldt seg på trafikalt grunnkurs!!!!! ENDELIG! Jeg har mast hull i hode på han om at han måtte ta å gjøre det snart, og strevet har til min lykke hjulpet. Han hadde første time i går, og skal ha siste i morgen! Og DA, DA kan han endelig lærekjøre, ta teorien, bestille kjøretimer og ta LAPPEN! På tide!

Det har blitt litt lite bildetaking på meg, for det meste blir det bare snapchat. Men skal skjerpe meg der også. En blogg uten bilder er lame. I morgen skal vi feire at summis er ferdig med trafikalt grunnkurs, med GOD mat, og til min store lykke, brownies til dessert! JIPPI! Får vann i munnen av å skrive det! Da skal jeg få tatt bilder i allefall:-) men nå er det natt! Snakkes!

20140819-235003-85803982.jpg

20140820-000302-182514.jpg

20140820-000300-180733.jpg

20140820-000301-181274.jpg

20140820-000545-345084.jpg Fineste L i bamsedressen som hun har fått låne med snilleste Miriam! Smelt! Ææ! Har jo pøst ned og vært rimelig surt i dag, så denne her var god å ha!

Vil også minne på at alle bildene som jeg legger ut, er ikke lov å kopiere eller lagre uten å spørre.

Legg igjen en kommentar

