140814

HEI! Nå nærmer deg seg faktisk 3 mnd siden forige innlegg, noe som er helt sykt. Haha. Jeg savner å blogge, så 14.08.14 er jeg tilbake for fulllt! Som dere sikkert kan tenke dere, så har det skjedd MYE på disse 3 mnd, og jeg kan si at jeg stooorkoser meg med lille L. Hun er bare helt perfekt. I skrivende stund er vi faktisk i Barcelona! Vi KOSER oss her, og L taklet både flyturen og varmen her nede som en dronning. Vi merket ikke at vi flydde en gang! Vi snakkes når jeg er tilbake, og da blir det en liten oppdatering på det som har skjedd. HADE – en så lenge :)))))

Tidenes dårligste Internett, så ingen bilder:((

Legg igjen en kommentar

