Nei og nei Lerøy

Været her er jo så ekstreemt nydelig i dag, så den planlagte laksen som vi skulle ha i dag, blir nok grillet ute! Det smaker jo like så godt det, så ingen klager! Da jeg skulle ta ut laksen fra fryseren tidligere i dag, så tok jeg alle ut av pakken for å se hvilke som så best ut. I det jeg har tatt ut alle, så ser jeg jo fort at det faktisk mangler en fisk? haha herregud. Hvordan har dette gått for seg ? Posen som fisken skulle ligge i, er vakuminnpakket, så det er ikke et hull som har gjort at fisken har forsvunnet heller. De har sikkert bare glemt å pakke en fisk! Hah. Jaja!
2014-05-27

Sånn ellers så er jeg superglad for at vi endelig har begynt å få post igjen! Heeerreguuuud for et styr vi har hatt med denne postkassen vår.. Gidder ikke å forklare alt, er så mye styr, men vi fikk en periode aldri post! Post som ble sendt til oss gikk i retur, vi mottok aldri viktige brev, og noen av våre ting ble faktisk lagt i postkassen til de vi leier med! Senest i går fikk jeg telefon fra nav om at de hadde fått et brev i retur, de lurte på hvorfor, og om jeg kunne komme å hente det. Da jeg dro for å hente det, og åpnet brevet, var det noe de trengte å få tilsendt ang permisjonssøkanden min, der var en frist, og den hadde jo selvfølgelig gått ut for lengst, siden jeg aldri mottok det brevet. MYE styr som dere skjønner! Meen, NÅ har vi ivertfall begynt å få post igjen, og ting har ordnet seg, så YEY for det!

IMG_3368

Nei, nå skal jeg hive meg i dusjen, byebye♥

Legg igjen en kommentar

