Emblem sanden

På tirsdag var Jostein endelig ferdig med sin siste eksamen, så NÅ er det virkelig ferie! Eller, han skal riktignok jobbe, men vi ser likevel på det som ferie! Etter eksamenen, så fant vi ut at vi skulle ta oss en tur ned på Emblemsanden. Stranden som de bruker her i Ålesund slik jeg har fortsått det. Ingen av oss hadde vært der før, så vi hadde jo ingen aning på hvilke standar det kom til å ligge på. Etter litt kjøring der vi rotet oss bort, fant vi endelig fram! Hahah, jeg må si jeg ble sjokka i starten. Hvordan kan de kalle dette en sandstrand liksom? Men etter hvert som vi gikk på det nok så store området der nede, så begynte jeg å like det mer og mer. Faktisk! Tror jeg bare fikk et skikkelig sjokk i starten, fordi jeg hadde tanker om at det kom til å være noe ala Refviksanden. Har egentlig aldri tenkt over hvor bortskjemte vi fra Måløy virkelig er når det kommer til sandstrender, men nå vet jeg det. Vi er virkelig heldige!

Der nede var det liksom ikke én stor sand, det var liksom delt opp i 3 små «sandstrender». Men i sjøen var det jo ikke sand heller, der var det småstein! Så det var liksom bare en liten del som var SAND, men igjen, så var der stoore områder med gress som jeg antar de bruker å ligge på. 2014-05-232014-05-231Jostein som fant en slengdisse han absolutt måtte prøve. Haha. Søt. 2014-05-232IMG_3325IMG_3324Man kunne liksom gå innover på en slags sti, og der var der en stoooor mark, med volleyballbane. Skikkelig stort! IMG_3331IMG_3329IMG_3326

Alt i alt en veldig fin plass, absolutt. Etter at jeg kom over «sjokket», så likte jeg plassen som sagt bare bedre og bedre! Men igjen. Ingenting slår strendene våres i Måløy. Åh ♥

Legg igjen en kommentar

