Babyshower 2014

Som overskriften sier, så fikk jeg  altså på søndag en surprise babyshower! Herlighet, jeg ble såå sjokka! Jeg hadde ikke i mine villeste tanker tenkt på at dette kunne være tilfelle! «Planen» var egentlig at vi skulle til Renate og Morten for å grille, og det kunne jo så absolutt ha vært tilfelle, så jeg tenkte meg ikke to ganger om da jeg fikk spørsmål om det! Min bestevenn heter jo Joakim Sumstad, så at jeg kanskje skulle få en babyshower en gang innen for disse 9 mnd har jo vært i tankene mine, siden jeg vet at han ELSKER å lage til slike ting. Elsker! Men at det skulle bli akkurat i går, det hadde jeg ingen anelse om, virkelig! Jeg ble jo så sjokka at jeg nesten ikke klarte å si noen ting, haha. Offameg! Dagen ble ivertfall helt super, masse god mat, masse god dessert, den fineste bleiekaken ever, og masse fine gaver! Tusen tusen takk til dere alle! ♥

2014-05-191 2014-05-192Var ikke bleiekaken bare superfint laget til? Jooo♥ Det var faktisk TRIST å pakke den fra hverandre i dag, haha!


Denne helgen har vært veldig innholdsrik, og på lørdag var det jo også 17.mai! 200 år, siiick! I år feiret Jostein og meg dagen hos pappa på Flatraket, noe som var en kjempekoslig feiring! Likte veldig godt at de hadde spredd programmet såpass utover hele dagen, slik at ikke alt ble ferdig i 3-4 tiden. Det er så kjedelig!  Da har man liksom ikke noe å gjøre resten av dagen. Der ute begynte nemlig ikke underholdningen før klokken 7 på kvelden, så rundt kvart på 9 var dagens 17.mai feiring ferdig der ute. Gøy! Vi dro rett fra feiringen og ut til mamma på hjemmelaget pizza. Nam, det er jo så godt! Kvelden ble lang, og vi var vel i seng nærmere klokken 2!

Søndagen ble som sagt brukt til babyshower på formiddagen, der var jo 3 stykker med barn under 1 år, og som i tillegg hadde en lang kjøretur hjem, både til Ørsta og Sandane, så hensyn måtte vi selvfølgelig ta. Så etter babyshoweren, så gikk turen videre til et lite besøk hos farmor og farfar, også ut igjen til pappa for å grille. Det var sååå godt med grillmat i nydelig vær og fin solnedgang, så kvelden i går ble også sein. Vi var vel hjemme her i Ålesund rundt 11, og da var vi slitne begge 2 ass. Som sagt, igjen, en veldig innholdsrik helg, mye frem og tilbake, men sånn blir det. Gøy hadde vi det ivertfall!

Skyting hører så med til 17.mai! Eller hva?
2014-05-19Denne helgen ble den siste helgen vi reiste hjem før sommerferien, så nå skal det bli såååååå godt å slappe av! Å reise frem og tilbake hver helg er så sykt stress, og ivertfall som høygravid. Vi begynner begge to å bli driit lei av å kjøre den veien, Ålesund – Måløy. BLÆ. I dag har dagen min vært meget effektiv, og den startet allerede klokken 9. Jeg hadde time hos jordmor klokken 11, og alt var i sin skjønneste orden. Da jeg var ferdig der, tok jeg turen til Moa, og nå har jeg endelig fått handlet inn ALT. Alt er på plass nå, og det eer så deilig! Ikke den beste dagen å bruke 4 timer på et kjøpesenter heller, men jeg var fast bestemt på å bli ferdig i dag. Gradestokken viste ikke mindre en 21 grader, og inne på moa MÅ det ha vært nærmere 30! Føltes ivertfall sånn der jeg gikk fra butikk til butikk. MEN, nå er jeg som sagt ferdig med alt, og skal bare nyte dagene, og slappe heelt av! Ah. Life ♥

Under her ser dere foresten alle bleiene som kom ifra bleiekaka. Haha. FOR et styr å pakke de ut! Hver enkelt hadde jo strikk rundt seg, så jeg har faktisk sittet å pakket ut EN etter EN!
2014-05-194

Nei nå blir det ostesmørbrød og tv resten av kvelden med J♥
Skrives!

Legg igjen en kommentar

