Endring i planene

Jeg vet jeg sa at bedre bilder av vognen skulle komme i går, men slik ble det dessverre ikke. Hadde en mindre bra dag i går, og jeg ble jo helt stressa fordi jeg trodde at noe kom til å skje og jeg IKKE var ferdig med alt som skulle gjøres. Krise! Men det gikk over, og utover dagen igjen var jeg like fin som før. Ringte også jordmor bare sånn for sikkerthetsskyld, men hun var selvfølgelig opptatt og skulle ringe opp igjen sa «resepsjonsdama». Jeg ble jo bedre etter jeg hadde ringt, så jeg tenkte liksom ikke over at hun aldri ringte opp igjen, for det gjorde hun altså ikke. Dårlig! Hadde det ikke gått over, hadde jeg jo ringt på igjen flere ganger, viss ikke til legen, men som sagt så ble alt bedre, så da så jeg ingen vits i å ringe på igjen.

Etter at jeg ble bedre, så gikk dagen videre i klesvask på klesvask. Herlighet. Der er jo så mye forskjellige farger som må vaskes hver for seg, samt ull som må vaskes alene med milo, og noe på bare håndvask! Så det er jo derfor det tar så sykt lang tid, og ikke det at der er så mye klær! Eller, hun har jo en god garderobe nå, men ikke klær i ekstreme mengder som det kanskje høres ut som! Senere på kvelden så fikk jeg og Jostein gått oss en tur i fineværet, noe som var såå deilig! Det luktet nyklipt gress og blomster overalt, så og si vindstille, skyfri himmel, og masse fuglesang
overalt! Minnet meg virkelig om en sen sommerkveld! Åh, jeg gleder meg!

I dag derimot våknet jeg først og fremst klokken 8 av at jeg måtte på do, også fikk jeg ikke sove igjen fordi magen rumlet. Haha herlighet. Da jeg hadde fått i meg frokost, og skulle legge meg igjen, var ikke det så lett heller, med all regnet som plasket mot rutene på soverommet! Så ja, det regner noe sykt her i Ålesund i dag, og kjipt er det. Skikkelig DRITT vær. Hadde jo planer om å ta igjen vogn-innlegget idag i stedenfor, men siden jeg vil ta bildene ute, så får det nok vente. Dagen i dag har jeg heller funnet ut at skal gå til pakking av sykehusbagen! Den bør jo så absolutt være klar rundt tiden som er nå, så da er det vel bare å begynne!

Slenger med et bilde fra i fjor sommer. Ah varme. Gi meg varme.

20140515-121712.jpg

Legg igjen en kommentar

