Update 130514

Helgen var super, og som forventet kom Jostein hjem så alt for full fra utdrikningslaget. Haha. Måtte bare le litt for meg selv da jeg hørte lydene fra toalettet, mehe. Om jeg gleder meg til å drikke igjen? Ja faktisk. Haha. Så grusomt som det måtte høres ut, så ja, jeg gjør faktisk det! Uansett! Mens Jostein som sagt var i utdrikningslag, så tok jeg turen på besøk til Lovise og Sindre! Der ble det blandt annet hjemmelaget pizza til mat. Namnamnam ♥ Lenge siden jeg har spist hjemmelaget pizza når jeg tenker meg om! Det gikk mye i prat, og rundt klokken 9 stod tv’en selvfølgelig på NRK1, og vi fikk med oss MGP. Sendingen varte jo i 3 og en halv time, så jeg dro hjem før den sluttet, og så resten hjemme:) Bilde under, nederst til venstre er en screenshot av snap’en som sumstad sendte ut. HAHAHA. Jeg lo sånn da jeg fikk den. Som sagt er jo han frelst i MGP, så han var ingen annen plass en i speiderhytta sammen med andre som er spesielt interessert i nettopp dette! Der var det mgp på STORSKJERM. På kanon! Ser dere det? Haha. Ja jeg trenger vel ikke si noe mer om DEN saken! 2014-05-132Sånn ellers, så fikk vi ordnet det siste som gjensto på listen til lille i går, og på den stod blandt annet babycall. Valget endte på neonate sin nyeste versjon. Prisen var vel så høy syns jeg, så gleder meg til å teste den ut og se om den lever opp til forventningene! Har bare hørt og lest positivt om den, så håper på det.2014-05-13Noen som husker at jeg fortalte at vi skulle begynne å plante tomater for en stund siden? I fjor sommer kjøpte vi oss et mini drivhus fra Ikea, og nå er planten inni begynt å ligne på noe også! Det er en tomatplante, men ingen tomater eller antydninger til det er kommet enda da. Håper det dukker opp en knupp eller 2 snart! Jeg er så spent! Vi plantet egentlig 2, men den ene døde desverre. Får prøve å plante den på nytt en dag jeg gidder. 2014-05-1312014-05-133

I skrivende stund sitter jeg å hører på at vaskemaskinen får kjørt seg skikkelig! Jeg har nemlig begynt på nedvasking av samtlige klær til lille, og maskinen har jammen det fått vasket et par runder i dag! Jeg er på langt nær ferdig, så lurer virkelig på hvor lang tid dette kommer til å ta, haha. KOS! Mens jeg hører på maskinen gå, så sitter jeg også å ser veldig på klokken! Jostein fikk nemlig telefon i dag om at vognen endelig er kommet!! Så når han kommer hjem fra skolen rundt 4-5, så blir det RETT på moa for å hente den! Jeg gleder meg ! Gledens dag!

En annen grunn til at det også er gledens dag, er jo fordi verdens beste Lillian har bursdag  i dag!! :-D Gratulerer så masse masse med dagen bestevenn ♥ Håper du får en SUPER dag! ♥
SONY DSC

One thought on “Update 130514

Legg igjen en kommentar

