Utdrikningslag

Fy så trøtt jeg var i dag tidlig, men opp klokken 09.30 måtte jeg likevel! For nå kan jeg vel endelig si hvorfor vi egentlig skulle hjem denne helgen. Det var fordi Jostein skulle i utdrikningslag! Dette var jo selvsagt hemmelig, men nå er de sikkert godt i gang både med det ene og det andre. De skulle nemlig møte opp på butikken på flatraket klokken 10.00. (Kristian, som er søskenbarnet til Jostein og som skal gifte seg er derfra) Haha, det blir nok en laaang dag! Tror det var nevnt noe med rafting, drikkestafett osv, så blir sikkert gøy! Jeg sitter på Jostein sin data, siden min gode mac ble igjen i Ålesund. Glemte den ikke, jeg tenkte faktisk bare ikke på å ta den med! Menmen. Jeg skal nok overleve.

Jeg satt å så igjennom bildene som Jostein har her på datan, og fy altså! Haha. Så mye galne bilder, og så mye GAMLE bilder! Takker gud for at disse ikke har vist seg offentlig noen gang! Fant jo selvfølgelig noe jeg kunne vise her også, og det første bilde er nettopp dette:

Dette var den gangen Jostein slo skulderen ut av ledd! STAKKARS! Får helt vondt inni meg av bare å se på det bilde! Minnene strømmer tilbake! Han hadde det såå vondt. Er vist en helt forferdelig smerte akkurat det der. Hele greia var jo ganske så uskylding sånn egentlig! Vi var på Alexandra hotel, hadde nettopp badet, og hadde en liten pause før vi skulle inn å spise middag. Mens vi ventet på at matsalen skulle åpne, dro Jostein ut for å lufte lille Leo som satt i bilen. Nå husker jeg ikke heelt hvordan det hele var, men tror Jostein luftet han uten bånd! Og det endte selvfølgelig med at Leo klarte å snike seg igjennom en hekk! Hekken var ikke så stor slik jeg forstod det, så jostein hoppet eller tråkket over, husker ikke helt. Ivertfall da, så endte dette med et fall på andre siden av hekken, fordi der var isglatt! Han landet i en slik vinkel at skulderen bare hoppet ut av ledd!

Han klarte heldigvis å komme seg inn igjen på hotellet, men så husker jeg ikke hvordan han fikk hjelp eller tak i folk. Jeg var jo fortsatt i garderoben og ordnet meg da alt dette skjedde! Da jeg var ferdig å kom ned og ut av heisen, så ble jeg møtt av Jostein som ligger på en sofa, masse folk rundt, og ambulansen på vei opp trappene med båre. For et drama! Alt gikk heldigvis veldig fint, han fikk morfin, ble lagt på båra og bært ned i ambulansen! Jeg fikk spørsmål om å sitte på til sykehuset, og det gjorde jeg selvfølgelig. Husker så godt kjøreturen til sykehuset! Jostein lå bak i der å klagde hele veien, stakkars. Han hadde jo så vondt, og han følte ingenting hjalp! Da vi endelig kom til sykehuset, så ble det litt venting, men til slutt var det hans tur til å dra på plass skuldra. Det hele skjedde jo veldig kort og brutalt, så det var fort over! Da skuldra var på plass var alt så og si bra igjen! Han hadde jo selvfølgelig vondt, men det kunne liksom ikke måle seg med slik som han nettopp hadde hatt det!
2010-12-12 16.19.14Fant også et utrolig søtt bilde av kokkeGuro, haha! Så søtt!♥ Her tror jeg hun står å steiker biff, MED forkle, som selvfølgelig er et must!
IMAG0340
Herlighet, jeg som skulle slenge inn et kjapt og megalite innlegg klarer selvfølgelig å skrive meg vekk. LOL. Nei nå skal jeg sminke meg og hive meg i bilen. Skal nemlig en tur å besøke Lovise og lille Jenny Marie! Jippi! BYe!

Legg igjen en kommentar

