Blæ

«Gledens dag» ble desverre ingen gledens dag. Aaah! Før vi satte oss i bilen for å skulle hente vognen, tenkte vi at vi skulle ringe for å høre om den var komt, for sikkerthetsskyld. Tror dere ikke den var blitt forsinket? TYYYYYPISK!. Jeg hater når ting ikke er klart når det skal, det er det verste som finnes! Man gleder seg til en bestemt dato, dagen kommer, og nei.. Forsinkelser her og der. DRITT! Hun skulle ivertfall ringe når vognen var kommet, så får bare krysse fingrene for at det ikke blir alt for lenge til. Jeg er så UTOLMODIG! :(

MGP semifinalen med sumstad ble som sagt «feiret» med pizza og jordbær. NAM. De er så gode! Noen som foresten har smakt den nye nøttebaren som vises på bilde under? Anbefales! Den er syykt god!
2014-05-09Sånn ellers så fikk vi besøk på onsdag! Av Andrea! Her ligger hun utslått på sofaen, haha. Hun er et sovedyr. Vi lagde oss faktisk smoothie her en dag også, nam! Det har jeg faktisk ikke drukket siden tidlig tidlig i graviditeten (da jeg kastet opp så fælt). Har ikke orket det siden, men nå smakte det endelig godt igjen! Jippi! Jeg slukte jo et helt ølglass med smoothie. Andrea ble sjokka. hahah. Jeg elsker det! 2014-05-091I gårkveld hadde vi sumstad over hit, på taco og den siste MGP semifinalen. Norge gikk videre å han jublet godt her han satt. Hahah. Han elsker dette, virkelig! I går prøvde vi ogsp de nye taco lefse-shellene! Har dere sett dem? Stand’n Stuff heter de tror jeg! Jeg synes de var helt greie, men ble fort irritert over at fyllet datt ut hele tiden! En god nr 2, for de slår ikke lefser!2014-05-092

Slik ser de ut foresten! Bilde lånt Herfra! 285455-9-1399238310016

Nei nå skal jeg få ryddet opp etter gårsdagen! Vi skal hjem også  i dag, så må pakke også! Bye :)

Legg igjen en kommentar

