Gledens dag!

HellO. Da er det allerede blitt tirsdag, og til nettopp denne tirsdagen har jeg gledet meg MASSE til! I dag er nemlig dagen for å hente den FANTASTISK fine vogna til lille! :-D Jeg gleder meeg! Jostein er ferdig på skolen rundt 4, så blir det middag, OGSÅÅ drar vi for å hente den! Skal selvfølgelig legge ut innlegg med bilder av den og diverse, men tror ikke det kommer før i morgen. I kveld skal jeg nemlig bort til Sumstad på MGP kveld! Hahaha jeg ler. Han ER så hekta på MGP, er det mulig!? Seriøst, det er helt sykt! Så da blir det pizza og MGP hos Sumstad! Jeg personlig er ingen FAN, men jeg ser jo på når det er finale og div, slik som de aller fleste gjør. Men der stopper det!

Ellers var vi jo som sagt hjemme i helgen. Vi kom lørdags kveld, også var det konfirmasjon på søndag som stod på planen. Typisk oss og enten være for sene eller komme AKKURAT, og det slo heller ikke feil denne gangen. Da vi endelig hadde kommet oss inn og satt oss ned i kirka, som foresten var så stappfull at det ikke var morsomt en gang, så tok det ikke mange minuttene før det begynte. Sick. Men egentlig deilig å slippe all den ventinga i kirka, for venting blir det alltids nok av. Blæ. Uansett så ble resten av dagen fin, masse god mat og godt selskap. Da vi satte oss i bilen for å kjøre hjem til Ålesund, og jeg endelig kunne kaste skoene for godt, var en ubeskrivelig følelse. Å gå høygravid med hæler unner jeg ingen. FY. Men jeg overlede det også. For de som skulle lure, så var antrekket mitt for den dagen slik:
2014-05-06

Må foresten få slenge med et bilde av Sumstad i dress! Haha. Det er så rart å se! Vet mange sikkert tenker «hva er så spesielt og rart med det?». Jo nå skal dere høre. Helt siden jeg ble kjent med Joakim, har jeg aldri sett han i dress! Han liker det ikke! Jeg har jo maset hull i hodet på han opp igjennom tiden, når vi for eksempel har vært hjemme med han, bare vi to, om han ikke kan ta på seg dress slik at jeg får se. Men neida. Har aldri skjedd! Han skal i konfirmasjon nå til helgen, og da måtte han gå til innkjøp av en ny dress. Jeg ble jo med han på dressmann for å kjøpe, og fikk da selvfølgelig se han i dress, siden han måtte prøve! Han ble jo super fin i slimfit dress!
2014-05-061

Nei nå skal jeg få ryddet opp litt her, for så å gjøre meg klar for henting av vogn! Wiii! Bye!

Legg igjen en kommentar

