JS is home

Jippii! Som dere ser på bildet under, så er Sumstad endelig landet i Norge og har ringt meg!! Endelig! Endelig har jeg noen jeg kan diskutere diverse ting med igjen, som F.eks. kjolen til Jenny Skavlan! Eller bare få ut min frustrasjon over Rannveig Heitmann som har irritert meg i det siste. Alt som med andre ord Jostein ikke orker tanken av å høre på, haha !

20140430-090318.jpg

Man skulle tro denne gledens dag ikke kunne bli ødelagt, men det var ikke langt unna! SE på bilde under her. JAA, det snør?! Hallo?! Aaah! Noe så irriterende! Tenk at forige uke satt vi ute i t-skjorte og shorts, i DEN varmen, og uka etterpå kan gradestokken faktisk synke til en HALV grad, og det kommer snø!!! Det skal ikke være mulig! Men sånn er det dessverre!

20140430-090328.jpg

I skrivende stund ligger jeg enda i senga. Er egentlig ufattelig trøtt kjenner jeg, sov ikke akkurat superbra i natt, men får samtidig ikke til å sove etter å ha pratet med Summis, haha. Kan dere gjette hva han gjør på foresten? Det tror jeg aldri! Han er nemlig på en kafé date med Vilde Kristine Rong på Gardermoen! Tipper de sitter å nyter et bedre måltid akkurat nå! Fikk en snap i sta, så ganske så godt ut! Nei skal prøve meg på en kjapp powernap, bye!

Legg igjen en kommentar

