Nude look

Da var nok en time hos jordmor gjennomført, og nå begynner det virkelig å minske på timer jeg har igjen der! Med andre ord, det nermer seg virkelig slutten på hele graviditeten, men samtidig bare begynnelsen på en ny hverdag! Jeg vet jeg sier det ofte, men jeg føler virkelig på det!! I dag var Jostein også med, siden timen i dag skulle handle om selve fødselen og alt rundt nettopp dette. Vi fikk litt generell info om forskjellige hjelpemidler man kan få, hvordan en fødsel foregår, hva som skjer, osv. Veldig nyttig. Vi fikk også tilbud om å være med på en omvisning på sykehuset, på de plassene vi skal være selvfølgelig, og det takket vi ja til. Så allerede nå på onsdag skal vi det :) Gleder meg!

Her en dag snakket jeg med Renate, og vi også kom jo selvfølgelig inn på at; NÅ er det ikke lenge igjen. I sammenheng med dette, så fortalte hun at jeg måtte huske å ta masse bilder av meg og magen min, for dette var noe hun angret på i ettertid, at hun ikke tok så mye bilder av det. Jeg har jo noen bilder som jeg har tatt nå og da, men jeg har aldri hatt tanken om å ta «skikkelige» bilder av magen, selv om jeg får spørsmål om det stadig. Sånn som jeg føler det nå, så tror jeg ikke at jeg kommer til å savne å se meg selv høygravid, haha. Men hvem vet! Jeg føler mer på det å få igjen kroppen min slik den var! Kan jo hende at tiden hvor jeg faktisk kommer til å savne magen min også kommer! Vi får se! I dag valgte jeg ivertfall å gjøre noe med det! Jeg har nemlig hatt en liten photoshoot her hjemme for meg selv! Herlighet for et styr, haha! Men jeg elsker å dulle med sånt, så det gjorde meg egentlig ingenting. I tillegg har jeg jo fri, så tid har jeg! «Shooten» ble ivertfall vellykket, og jeg fikk et par bilder som jeg synes ble ganske bra. Tenkte å dele et av dem her med dere, så ver så god:
2014-04-281Etter min mening, så blir graviditetsbilder absolutt best når man får de mest mulig naturlige, og kjører en «nude» look. Dette er liksom tiden det passer seg inn med slike bilder. Det er lov!

4 thoughts on “Nude look

Legg igjen en kommentar

