Vi får oss platting, jippi!

Åh jeg nyter livet virkelig når været holder seg sånn som det har gjort den siste tiden. Man kan jo ikke annet en å være glad? Eller hva? Umulig i mitt hode ivertfall! Det har skjedd litt siden sist jeg var innom her når jeg tenker meg om, men føles likevel ikke slik, haha. Jeg har blandt annet fått facetimet litt med sumstad i Thailand, wiihii! Samtalen var riktignok super kort, datt jo ut nesten med en gang.. Men fikk ivertfall sett og pratet litt med luksusdyret! En annen ting er at Elise fra cancam klassen min fikk babyen sin på tirsdag! Ææh! Nå er det bare meg igjen! Jeg svimer av. heeh! Gratulerer til dere begge med fine Camilla som hun skulle hete! :-D (Har tegnet noen snapper som dere ser på bildet lenger nede, og den ene er da til Elise)

Jeg har også blitt 100% sykmeldt, så nå blir det ikke mer jobb på meg på en laaang stund!  Hadde egentlig planer om å jobbe helt til jeg måtte i permisjon, men kroppen sa stopp 3 uker før. Litt kjipt, men jeg skal si meg veldig fornøyd med det altså! Er virkelig ikke alle som klarer å jobbe inntil de bare har 3 uker igjen!  Så sånn er det !:)

2014-04-262014-04-265Her en dag da jeg var på badet, så jeg plutselig skyggen min i døren, og bare måtte ta bilde. Hahah, jeg ser jo ut som en gravid dverg akkurat der. ler! Er jo ikke akkurat verdens høyeste jeg da, men ser jo LITT bedre ut en det der i virkeligheten!
2014-04-2612014-04-262Som dere ser på den første tegningen over, så skal vi altså få oss platting! wihii! Jeg gleder meg sånn! Det eneste jeg virkelig savner med den første leiligheten vi hadde, var den nydelige uteplassen som hørte til leiligheten! Her vi bor nå hadde vi liksom ikke en uteplass som «bare var vår». Jostein spurte da om vi kunne få bygge oss en platting utenfor, og da fikk han i svar at han akkurat hadde tenkt å spørre om det samme! Så da var det bare å begynne! Vi kjøper inn, Jostein bygger, også får vi avslag på husleiga. Vinn vinn! Så her kommer litt bilder av det vi holder på med akkurat nå:2014-04-2632014-04-264IMG_3060Gleder meg til det endelige resultatet! Mannen min er så flink, hihi♥ Jeg sitter i skrivende stund i solen med datan på fanget å ser på. Haha. Jeg kan jo ikke gjøre så fryktelig mye, og det irriterer meg litt. Skulle gjerne hjulpet til! :( Men jeg har virkelig store planer om å ha en velfungerende kropp etter fødselen, gjerne like god, kanskje bedre, så da gjelder det virkelig å ikke fucke til verken bekken eller ryggen. Jeg har vært så heldig og ikke slite med noen av de tingene, og sånn vil jeg fortsette å ha det også!

Nei, nå tenker jeg å legge vekk datan, og kanskje ta meg en tur på moa for å ordne noen ærend. Frister lite å gå inn på et kjøpesenter på en lørdag, i denne varmen, men i morgen er det jo stengt, så jeg må vel..

Jeg må også få gratulere fine Miriam som har bursdag i dag :-D Gratulerer så masse med dagen din! Kos deg masse ! :-D  ♥ ♥

Legg igjen en kommentar

