On our way home

Da sitter vi i skrivende stund på en benk i askvoll faktisk. Haha. Kom med ferga litt over halv 6, og bergensbåten som skal ta oss hjem til Måløy kommer rundt 7. Så blir litt ventetid her, men i et sånt vær kunne det ikke blitt mer Ok! Akkurat her vi sitter er det vindstille, varmt og godt, så flott er det! Hadde egentlig planer om å spise på kaféen som er her mens vi venter, men for det første var der ikke nøkkel til noen av oppbevaringsboksene på kaia her, og å begynne å drasse med seg all bagasjen opp til hvor kaféen ligger frister lite! Jeg skal vel ikke klage mest der akkurat, siden Jostein er vel den som må bære så og si alt, hih, flinkingen <3

Som dere ser sitter min fotballgalne mann på telefonen og ser kamp. Haha hærlighet. Vil egentlig ikke vite hvor mye penger han har brukt på å kjøpe disse kampene, for det har blitt en del av i det siste. Menmen. Sånn er det.

Vi har hatt det kjempeflott på bulandet, men jammen slår det ikke feil at den dagen vi skal REISE blir den fineste dagen av de alle. Aah! Kjedelig! Og veldig veldig typisk! Men nå skal det bli godt å komme seg hjem til Ålesund også, og bare få gjort alt klart, og nyte den siste tiden som 2 før den lille kommer. Vet dere, jeg er jo faktisk 34 uker nå på onsdag! 6 små uker igjen, og bare 3 små uker til jeg går ut i permisjon! Får helt hetta av tanken, haha, så nok om det!

Jeg hadde jo store planer om å få tatt masse fine bilder på bulandet, og hadde jo tatt med meg speilreflekskamera og data! Meeen, så oppdaget jeg på torsdagen da jeg og Guro skulle en tur ut for å ta bilder, at jeg SELVFØLGELIG hadde klart å IKKE ta med minnekort! Blææ! Da var jeg rimelig irritert over meg selv! Menmen.

Nei nå kommer sikkert båten straks, kjenner jeg faktisk begynner å bli sulten igjen, så litt mat på båten tror jeg det blir;-)

20140420-183411.jpg

20140420-183419.jpg

20140420-183439.jpg

20140420-183429.jpg

20140420-183404.jpg

Legg igjen en kommentar

