Påskeferie: Bulandet!

Nå er vi endelig kommet oss trygt ut til Bulandet, eller nærmere bestemt Sandøy! Alarmen ringte allerede klokken 6 i dag tidlig, så NÅ skal det bli godt med en goood natt søvn! Vi kunne ha vært litt mer heldige med reise-været, for det var en del bølger, det var det! Men ikke noe ekstreme greier, kunne vært mye verre, men nok til at vi kjente det ganske så godt ombord på både hurtigbåten, ferga og privatbåten ut til Sandøya!

Sistnevnte er jo en liten «hobbybåt» uten tak osv, så det skal sies at turen ut til selve øya ble mer eller mindre en liten båt-rafting tur! Ingen kom tørre på land etter den båtturen for å si det sånn! For at jeg skulle slippe så mye bølger som mulig med tanke på graviditet og div. så ble jeg faktisk kjørt ut med egen båt, Hahah! Høres jo crazy ut, men ja! Den hadde riktig nok ikke tak den heller, men var mye større og mer solid! Men en liten rafting tur og våt ble jeg også,
så slapp ikke helt unna likevel!

Resten av dagen har gått til en totaaal avslapningsdag! Deilig. Det er det som er ferie! I skrivende stund kan jeg fortelle at Jostein allerede er langt inni drømmeland, hihi. Det ser dere vel på bilde under her. Det er tatt for få minutter siden!:) Nå er det like før jeg også sovner her, med mobilen i hånden, så tror jeg avslutter nå! Tenkte jeg bare måtte innom å si at jeg lever, mehe! Nei god natt! Sov GODT! Det skal jeg!

20140416-231329.jpg

Må også slenge med dette søøte bilde av lille Rakelmor. De kom nemlig opp en liten tur grunnet barnedåpen til lille Marion som var på søndag, så var veldig kjekt at vi rakk å
Være litt sammen med de før vi reiste til Bulandet! De reiste nemlig ned igjen til Stavanger i dag tidlig. Så her sitter jeg, Jostein, David og Rakel på kafe etter en liten shoppingrunde i Måløy, haha! Vi feiret nemlig bursdagen til Rakel og meg på mandag som jeg nevnte tidligere, og Eline hadde faktisk puttet 30 (!!) lys på den ene kaka! Sykt mangen! 30 lys ble det fordi jeg ble 22 og Rakel 8! Nei nå skriver jeg meg vekk, jeg skulle jo sove, Haha! Så NÅ sier jeg hade!

20140416-234949.jpg

Legg igjen en kommentar

