Lille L

Fridager er så deilige! Hvem kan vel ikke elske dem? Spesielt nå når jeg er gravid, så finnes det virkelig ikke noe bedre en å sove til du våkner, og bare ta det heelt med ro. Gjøre litt husarbeid nå og da, også å lage middag til J kommer hjem. Husmorslivet, haha! Det går fortsatt veldig greit å jobbe, noe jeg er veldig glad for! For det første trenger vi virkelig pengene, og for det andre så er det veldig deilig å ha noe å gjøre! Eneste jeg har merket nå den siste uken, er at jeg hovner litt opp i bena etter endt arbeidsdag. Vi går jo veldig veldig mye, og hovne ben under en graviditet er jo ikke akkurat uvanlig. Sa dette til jordmor forige time, og hun anbefalte å invistere i et par støttestrømper. Dette skulle hjelpe veldig både mot det ene og det andre, så det skal jeg få ordnet meg :-)

På tirsdag var jeg på seinvakt, og da jeg kom kjørende så dukket plutselig den regnbuen opp på himmelen! Super lenge siden jeg har sett en regnbue, og såå fin som den var også da! 2014-04-10

I går var pappa og Vibeke en tur til Ålesund, og blant annet leverte lille Leo av hos oss! Jippi ♥ Det er så gøy å ha han igjen! Han hadde ikke vært i leiligheten her før, så han hadde seg en liten inspeksjonsrunde her først da han kom, haha. I skrivende stund ligger han ut i gangen faktisk. Vi har nettopp kommet inn igjen fra en lang tur i regnværet, og han er kliiiiiss våt! Så da får han holde seg i gangen til han blir noe tørrere. Han har både mat, drikke og buret sitt der ute, så han har det meget fint!
2014-04-101Jeg har akkurat spist frokost, som selvfølgelig var 2 skiver med makrell i tomat, majones og agurk. Fått dilla på det igjen nå kjenner jeg! Har ikke lyst på noooe annet pålegg! I går skulle jeg ta ut laks fra frysen, siden vi skulle ha det til middag, og der lå det jammen det en boks med sjokoladeis med melkesjokolade og brownies biter i! Æææ. Jeg måtte jo bare ha, og fy søøøren så god den var! ♥♥ Etter jeg hadde spist, satt jeg å tenkte over at det egentlig var litt rart at Jostein hadde kjøpt den, for han/vi kjøper som regel aaldri sånne ting. Sendte melding, og fikk svar tilbake at det var Eirik sin is, haha! Jaajaa:)) Fikk sykt lyst på litt til når jeg sitter å ser på det bilde her, så tror nok Jostein må kjøpe Eirik en ny en, mehe. 2014-04-102

Nei, nå skal jeg ut i gangen og se til min lille hund, for så å spise litt is ♥

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

