Fun in the Sun

For en uke vi har hatt! Vi som sikkert alle andre har nytt såå godt denne solen som har vist seg omtrent hver dag den siste tiden. Heerlig! Det har blitt noen turer på oss, selv om jeg ikke er i storform akkurat, haha. Blir jo så sliten av ingenting! Men DET skal nok komme seg!:) Disse bildene som kommer med er fra turen på Aksla, og en tur vi hadde ut med akvariet.

En annen ting som også skjedde forige uke, var at jeg ble hele 22 år gammel! Haha nei fy. Får angst. Vil ikke bli gammel! NEIDAA. Neimen dagen ble ivertfall feiret hjemme, og farmor hadde laget til selskap. Snille snille farmor ♥ Nummeret før jeg spiste meg kvalm på kaker og diverse.. Og heldig som jeg er, skal jeg feire en gang til hos mamma neste mandag! Wihu. Og på tirsdag tar jeg og Jostein påskeferie og reiser til bulandet! Åh, det skal bli godt! Gruer meg litt til all reisingen, men skal nok overleve.

Den triste nyheten, er at Sumstad reiste til Thailand på søndag, og blir borte i hele 3 uker !! Vi som snakker i telefon hver dag, haha, hvordan skal det gå med oss?.. Håper han ringer meg ivertfall én gang på disse tre ukene, ellers kommer jeg nok til å tyte hull i hodet på jostein stakkars. Viss du leser dette Sumstad, så RING når du kan!

SONY DSC_DSC4142SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC_DSC41612014-04-08SÅÅ, må jeg også få Gratulere søte nattepatte (Renate) med hele 20 år i dag! SICK! Håper du koser deg masse masse i dag!♥ HAHA. Ler hver gang jeg ser dette bilde under her, for det er jo så faail. Tror vi var ganske så fulle alle sammen, og jeg holder jo faktisk mobilen forran trynet mitt når jeg tar bilde? Nei og nei. Dette er tatt da Renate og Morten fremdeles bodde i holvik! Herlighet. Føles så lenge siden ut!!IMG_5768Nei nå skal jeg komme meg opp å få gjort noe fornuftig. Har ligget og dradd meg alt for lenge i sengen i dag! Snakkes !:-)

Legg igjen en kommentar

