Årets første softis!

Jeg og Jostein bestemte oss for å dra ut å spise på mandag, og endte igjen opp på Egon! Hva er greia? lol. Neida. Men vi blir liksom alltid mette og fornøyde etter vi har spist der, og i tillegg er ikke prisen skyhøy heller. Det er vel det beste! Det verste vi begge vet er å betale 3-4-500 kr for fansy men LITE mat på fatet når vi er sultne og skal ut å spise . Er jo en annen ting om man skal ut og spise på fint, og ikke trenger å bli mette på samme måte, om dere skjønner! Her er vi også veldig sosiale som dere ser! Mobilbruk asss20140326-10163520140326-101622320140326-1016222I går så glemte jeg helt å legge til disse bildene under her! For i går ble nemlig årets første Softis inntatt i solsteken! Sammen med en god kopp kaffi, og en Caffé Latte ♥ Steik det var bare helt sykt godt! Jeg pleier som regel aldri å spise opp hele softisen når jeg kjøper en, men i går gikk ALT ned! Nam ♥20140326-101622120140326-101622

Etter dette handlet vi inn for uken på gode gamle coop obs, også dro vi hjem. Resten av kvelden fortalte jeg om i innlegget under :) I dag skal jeg på seinvakt klokken 3, så de timene jeg har før det skal gå til max avslapning, og nyte sola! Nå tenkte jeg faktisk å se samtlige episoder av «Erlend Elias søker lykken» som ligger ute på Dagbladet! Joakim tipset meg om det, og sa at det var ganske morsomt, så da må jeg selvfølgelig se! Vi har jo prikk lik humor, så dette må jo bare bli bra! :-D

 

Legg igjen en kommentar

