Ååh, solsol ♥

I dag har det vært bare helt NYDELIG vær her i Ålesund! Har forstått det slik at dette også har vært tilfellet rundt om i hele landet også, og flott er det! Meldingene sier at det skal holde seg sånn ut uka, og kanskje neste også, så krysser virkelig fingrene for at det er sant! Dagen min har gått i husarbeid for det meste faktisk. Har fått vasket en god del klær som har fått hengt ute å tørket i solen i dag, og nå lukter det himmelsk av det ♥ Klær som har tørket ute lukter såå godt! Friskt! Fire av ca 100 bilder som jeg tok av meg i dag etter at jeg hadde ordnet og stelt bryna mine. Må si jeg ble veldig fornøyd i dag!
20140325-183747Som jeg har nevnt tidligere, så har jeg jo sagt at vi har verdens fineste utsikt fra soverommet, og i dag med dette fantastiske været ble jo utsiktet helt fantastisk! Det er så deilig og våkne om morningene av SOLEN som prøver å komme seg igjennom persiennene. Åh ♥ 20140325-183747120140325-1837472Kollasjer10I skrivende stund sitter jeg faktisk borte med denne karen her. Jostein har nemmelig reservert leiligheten i kveld sammen med noen kompiser. Kan dere gjette hvorfor? Jepp. Riktig. Fotballkamp! Sammen med et par liter øl og et par pakker gradis også, haha. Gutterrr! Her borte blir det paradise og mat, haha. Vi altså ♥20140325-210724

 

One thought on “Ååh, solsol ♥

Legg igjen en kommentar

