Gamle bilder

Da jeg skulle ta bilder av sminkekostene mine, så lette jeg frem speilrefleksen for en gangs skyld. Den har ligget i nattbordskuffen min en god stund nå, og har blitt alt for lite brukt! Skjerpings! Uansett. Da jeg fikk ladet det opp og skrudd det på, så ble jeg sittende å se igjennom alle bildene som lå på minnekortet. Kom over disse bildene som ble tatt da vi feiret 17. mai på bulandet i fjor! Ååhh, det var så kos! Og så fiint vær!! 
20140320-1850585♥Smelt♥20140320-185058320140320-1850584Søte guro på 17 mai! Fornøyd når hun fikk seg mat og fanta :-D Også et random bilde av sumstad kom opp, haha. POSE lissm. 20140320-1850581020140320-185058720140320-1850586Åh. Rhodos.. Fine fine Rhodos. Her ser dere litt av hotellet vi bodde på. Noe så fint! 
20140320-1850588

Det frister sånn å bare reise til varmere strøk, ferie, varme, sol, glade mennesker, god mat, drikke vin til jeg dør, og bare nyte livet. OMG. Jeg drømmer meg så fort vekk i feriebilder. Jeg må slutte! Blir jo gal?!

Tenkte også over i går at det er 2 mnd og 2 uker til vi mest sannsynlig sitter med en liten en, sommerferien begynner, og vi skal hjem! TENK! Herregud jeg blir stressa. Siden Jostein er student (som vil si han har fri hele sommeren) og jeg har permisjon (som vil si fri hele sommeren), så blir værende hjemme i 2-3 mnd etter fødsel. Det skal nok bli godt! Og uansett, så er det ingen andre plasser jeg heller vil være i sommer en hjemme! Borte bra, men hjemme best!

Legg igjen en kommentar

