Brush set

Hadde ingenting å blogge om i dag, så tenkte like godt at jeg kunne fortelle dere om sminkekost-settet som jeg invisterte i for en tid tilbake. Og jeg kan si at jeg er like fornøyd enda!

Dette settet fra Makeup Mekka kjøpte jeg en gang det var på tilbud. Betalte 199,- for det, og det er jo ingenting! Ser det fortsatt ligger ute, men nå i en «kit» hvor du også får med en såpe til kostene. Pris 299,-. Dette er jo fortsatt ganske billig, så løp og kjøp! Det jeg liker så godt med dette settet, er at du for det første får med et stort utvalg av koster i alle størrelser. Kostene er i en god standar og varer. I tillegg, så står det på alle kostene hva de er beregnet for, noe som kan være ganske greit å vite! Kostene kommer i denne mappen, som er veldig oversiktlig og grei. Man bare knyter opp, ruller ut, og vollá! En beskyttende, og fin mappe! Her får de god plass, og blir ikke knekt! Man slipper å ha én kost her og der, og å måtte ødlegge dem med å presse dem ned i en alt for liten toalettveske!

20140320-18505820140320-185058120140320-1850582

Absolutt et godt kjøp! Deilig og ha et godt utvalg av koster når man skal sminke seg. Det gjør virkelig en stor forskjell. PRØV! Kjøpes HER!

 

Dagen til Marcela startet med et frisørbesøk faktisk. Jeg har nemmelig vært modell for Summis i dag. Han har ikke gjort noe WOW greier, han har bare «stusset» meg, om jeg får lov å si det. På frisørspråket så er det nemmelig ingenting som heter å «stusse» skjønner dere.. heh! Håret mitt var begynt å bli riiimelig slitt nå, så det var på tide! Han klippet vel nermere 10 cm, men har fortsatt langt hår altså. Håret mitt vekser uansett som gress, så det blir vel like langt som det var før om ikke lenge! Ble uansett kjempe fornøyd, kimmis er kjempe flink! Jan Thomas Studio next!!

Etter frisørbesøke skulle jeg egentlig ta turen rett hjem, men endte med å kjøpe meg 2 mammabukser på H&M. Skulle bare nedom å prøve disse berømte buksene, for å se om de virkelig var så behagelige som alle skal ha det til. Har egentlig hatt en tanke i hodet mitt om å ikke kjøpe noen mammaklær, og bare klare meg med tights og joggebokse igjennom disse ni månedene. Vet ikke helt hvorfor jeg har hatt en sånn tanke, menmen. Vel.. Etter å ha hatt disse på noen minutter inne på prøveromme så var jeg desverre solgt… De er virkelig så gode som alle skal ha det til, det kan jeg nå bekrefte! Det er jo vanlige jeans, bare at knappen og smekken er ertstattet med en stoor strikk som man kan dra over hele magen. Det føltes så behagelig, og ikke for stramt sånn som samtlige bukser føles ut når man er gravid i uke 29! 

Planen videre for i kveld er ingen. Blir vel å se på tv og legge meg tidlig. Jobb halv 8 i morgen. BLÆ. Fikk nettopp melding fra Jostein om at han kommer til å jobbe overtid i kveld, så lenge som til 12, og kanskje lenger!!! Buhu:( Så nå blir det mat, paradise også å finne sengen.

SNAKKES !

Legg igjen en kommentar

