Effektiv uke

God dag! Nå er det vel litt over en uke siden forige innlegg ser jeg. Hjelp! Tiden går så sykt fort, føler ukene bare raser forbi! Her har vi faktisk fått gjort litt den siste uken, deilig! Blant annet har vi fått besøkt vårt fiine fadderbarn Jenny Marie! Som sagt fikk vi jo besøke dem på sykehuset, og det var kjempe kos! Hver gang jeg ser en så og si nyfødt baby så blir jeg alltid så sjokka over hvor små de er! 1621978_10152247558130395_1720230917_nSånn ellers har jeg også fått handlet inn litt klær til den lille! Hadde meg en runde på moa i går helt for meg selv, og på et tidspunkt så var jeg redd for at jeg kom til å kjøpe alt jeg kom over. Haha. Klarte ikke stoppe! Jeg vet jo at vi kommer til å få så mye klær og div med folk rundt oss, men synes virkelig at et godt utvalg i garderoben hennes absolutt er et must :-D Ingenting galt med et god utvalg! Som dere ser på bildet nede til venstre, så fikk jeg også hentet ut babybox’en fra apotek1! Vet ikke om alle vet hva det er fornoe, så jeg kan fortelle at Apotek1, Vitus Apotek, Kiwi og Rimi gir ut en gratis «babybox» til alle nybakte foreldre. Jeg har bestilt fra samtlige untatt Rimi, siden de ikke har Rimi her i Ålesund! I disse boksene så inneholder det prøver av diverse ting, slik at man kan få prøvd ut hva man liker før man eventuelt kjøper i stor utgave. Innholdet er selvfølgelig forskjellig fra boks til boks, men den fra Apotek1 som jeg hentet ut i går inneholdt også andre ting som: Bind, Avent tåteflaske, Avent smokk, et sokkepar og en liten leke til den lille. Så dette skal nok komme godt med! :) Pakken fra kiwi får man ikke hentet ut før 2 mnd før termin, og den fra Vitus Apotek er det så enormt stor etterspørsel av (skal vist være veldig bra?) så den kunne det ta litt tid før de fikk dem inn igjen på lager.

Herlighet, se disse 2 kjolene øverst til venstre nedenfor her? SMELT.
20140318-134732En annen ting vi ENDELIG har fått gjort, eller, haha.. NÅ skal jeg ikke skryte på meg og si VI.. Jeg mener; som JOSTEIN har fått gjort! Det er å fått malt nattbordene våres! Ble de ikke bare helt fantastisk fine?!?! JO ♥ Fargen er lys Macchiato – helt matt, og knottene byttet vi ut med disse herlighetene fra kremmerhuset. Diamant knotter ♥Kollasjer9♥♥♥IMG_2709Og her kommer nok det største vi har fått gjort. Jepp, dere ser rett! Vi har endelig fått bestilt oss en Emmaljunga vogn som vi ville ha! ÆÆ! Har vurdert å kjøpe brukt, men endte til slutt opp med å ville kjøpe ny, så sånn ble det! Det beste med at man kjøper ny vogn, er jo at man får velge akkurat hvordan vognen skal se ut. Som dere ser under, så gikk valget vårt på en med kombinert skinn og stoff. For det første var dette billigere, og for det andre var dette en av dem som også stod på utstilling i butikken, så vi fikk sett nøye på den! Den var utrolig fin, og mye finere i virkeligheten en på bilde kan jeg fortelle dere! Når det kommer til understell, altså hjulene, så bestilte vi ikke det klassiske som dere ser under her. Vi fikk prøve å kjøre vognen i butikken først med det klassiske understellet, og deretter det med svingbare hjul fremme. Det med svingbare hjul fremme var så til de grader mye bedre å kjøre!! Det var virkelig en stor forskjell! Så selv om det klassiske understellet hadde sin sjarm, så ble det nok det andre!
Desktop

I tillegg til det på bilde over, så får man jo med alt tilbehøret som følger med. Myggnetting, regntrekk, madrass i vogna osv. Vognen var ivertfall superfin, og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd. HELT min smak! Det tar jo noen uker å bestille en slik vogn, så denne er henteklar  tidlig i Mars ♥ LYKKE!

Sprinkelsengen er klar, bilstolen mangler vi bare å hente med de vi skal låne den med, og nå er vognen bestilt! Så NÅ begynner ting å dette på plass, og vi er klar!♥

Legg igjen en kommentar

