Gratulerer Sindre og Lovise !

Hei! Da er faktisk min andre time hos jordmor ferdig, og ting ser veldig bra ut! Jippi! Etter målene hun tok av magen min i dag, så ligger jeg faktisk nøyaktig på streken hvor den skal være. Tydeligvis så hadde jeg en mer eller mindre perfekt mage i forhold til alt, og det er jo alltids gøy å høre!:) Den lille hadde seg en liten sparke-økt i det jordmoren skulle høre på hjerterytmen hennes, haha, men hun fikk hørt det hun skulle, og alt var i sin skjønneste orden der også♥

«Venterommet» hos jordmoren. 20140307-132202

Ellers så må jeg også få GRATULERER SÅ MYE til Lovise og Sindre med den skjønneste lille Jenny Marie som kom til verden 05.03.14! Fikk melding i dag om at de nå vil ta imot besøk også, så med mindre Jostein har noen fryktelig viktig han skal i morgen, så tenker vi oss en dagstur til Eid for å besøke dem på barsel-avdelingen der! Herlighet så KOS! Jeg gleder meg sånn til å se henne allerede! Vi er begge også faddere på henne, så ja, jeg gleder meg virkelig til å se det nydelige fadderbarnet vårt ♥

163586_522104587847042_1051311618_n

Det er fredag, det er helg, og livet er godt! Det blir taco på oss i kveld, og jammen skal det bli såå godt! Vi har begge gledet oss til fredagen, for da skulle vi ha taco, haha! Tror vi seriøst er taco avhengige eller noe, for vi spiser det seriøst en gang HVER uke. Uansett! Jostein er på jobb til 4, så jeg har/får ikke snakket med han før han kommer hjem, men som sagt, viss han ikke har noen superviktige planer for morgendagen, så blir det nok baby besøk på oss:-D. Annet en det har vi ingenting på planen. Jeg skal på seinvakt på søndag da, det er vel det enste. FØR jeg avslutter innlegget mitt så må jeg også fortelle dere at jeg på et utrolig MERKELIG vis har klart å MISTE lommeboken min!! Jeg skjønner det ikke.. Jeg var 110% sikker på at den lå i bilen, for det var der jeg hadde den og så den sist, men nei. Borte vekk. Grunnen til at jeg skjønner veldig lite av det hele, er fordi jeg ikke har vært noen plass denne uken. Jeg har ikke brukt den, så dermed vet jeg jo også at den ikke ligger igjen på en butikk eller noe. Så hvor er den?!

HELDIGVIS så hadde jeg ikke bank-kortet mitt i den, fordi jeg bruker som regel bare lommeboka når jeg skal noe annet en å handle mat. Den er så stor, så alltid når jeg skal handle bare mat osv, så tar jeg UT bankkortet og legger igjen lommeboka i bilen. Eneste «viktige» som egentlig lå der var vel mastercardet mitt, men det har jeg sperret. Var også nedom trafikkstasjonen i dag og fikk et «midlertidig førerkort», for det lå jo også der..  :(  Ah. Dritt. Det kan jo hende den dukker opp igjen på en merkelig plass, men da kommer jeg til å bli rimelig sjokka. Den har jo forsvunnet under flyttingen vi hadde for oss forige helg, så det KAN jo også hende den ligger nedpakket en eller annen plass, men da blir jeg ógså veldig sjokka. FOR DEN LÅ JO I BILEN!!? Jeg var 100% sikker! Ah! Blir irritert! :( Menmen. Er vel ingenting å gjøre med det!

Nei nå skal jeg rydde litt her, for så å hente Jostein:-) Snakkes!

One thought on “Gratulerer Sindre og Lovise !

Legg igjen en kommentar

