«Kommer viss vi får tid»

I dag ble det en veldig enkel middag, men samtidig så er dette så godt! Som dere ser så ble det kyllingwok. Stekte kyllingen og blandet det med krydderet som jeg ville ha. Deretter skjærte jeg opp grønnsakene jeg ville ha, stekte dem, og til slutt blandet kyllingen sammen med grønnsakene. VIPS, middagen klar! Kokte ris som vi hadde vedsiden av undervegs også:-) Joakim pleier å lage en sånn kjempe god wok med noe østersaus og diverse greier, og den er SÅ god! Smaker restaurantewok! Må snart ta å lære meg hvordan jeg lager den og dele den med dere, for som sagt smaker den fantastisk!

20140304-16390120140304-163901120140304-1639012I gårkveld fikk vi hengt opp litt pynt på veggene her, så nå nærmer vi oss snart mål! Er ikke helt ferdige enda, har fortsatt litt smådill her og der igjen. Elektrikeren skulle jo også komme i går, men han dukket aldri opp! Fy så irriterende! Fikk beskjed om at de skulle prøve å komme i dag isteden viss de ble ferdige med det de skulle, men nå er klokken nærmere halv 7, så det blir nok ingen lys på oss i dag heller.. Synes det er litt rart at de skal «komme viss de får tid» når det er bestilt at vi trenger dem. Menmen! Faren til han vi leiger med er utdannet elektriker, så han skulle komme innom på lørdag og ordne det til oss viss de ikke dukket opp innen den tid. Vi fikk foresten ny altibox i dag, og på denne kan vi ta opp programmer på tv. Veldig greit! Har aldri hatt sånne greier, så gleder meg til å prøve det ut! :)
Kollasjer720140304-163912

Jostein er på Aksla og tar seg en joggetur i skrivende stund, mens jeg slapper av med oppgrader på tv’en i bakgrunnen mens jeg blogger. Jeg har så lyst på noe hele tiden, men kan jo ikke spise meg i hjel heller, så lurer på om jeg skal lage meg et fruktfat som jeg kan knaske på. Pleier ofte å hjelpe, så :)

Legg igjen en kommentar

